Iltaa
Maanantaina sitten käytiin hakemassa kytkinsylinterin ja kohokammion tiivisteet, ja laiteltiin kiinni. Uudet suuttimetkin tuli laitettua. No, paketti kasaan ja kolmannella polkasulla tulille
Mutta eipä se ollutkaan niin yksinkertanen juttu. Ei käyny millään tyhjäkäyntiä ja meinas kuolla savumyrkytykseen kun sitä siinä käyteltiin. No aavistuskin siinä oli että missä vika ja vilkaisu tulppaan varmisti asian...
Eli siis vanha tuttu kampuran stefahan se siellä vuoti, ja aika reippaasti. Tai no,ei stefa välttämättä vaan se holkki, joka on ensiörattaan alla. Oli kulunut reilut urat että ei pitänyt. Uuden holkin, stefan ja o- renkaan tilasin keitaalta, ja kävin tiistaina hakemassa:
No kotona sitten laitettiin osat kiinni:
Kopan tiiviste jäi sitten ostamatta, joten piti liimata, ja sen piti antaa kuivua n. 4h, joten piti odottaa yön yli että voi laittaa öljyt ja veden sisään.
Tänään aamupäivällä laitettiin sitten nesteet sisälle ja toivottiin parasta: Helposti lähti käymään, ja tällä kertaa vähemmän savun kanssa, ja kävi jopa tyhjää
Tässä sitten säädeltiin päivällä, ja nyt pelaa hyvin, tankissa on tosin vähän rikkaat seokset vielä, mutta se korjaantuu kyllä nopeasti kun kortti tulee takas
Vielä olis hommaa, tukijalka pitää vaihtaa kun vanha otti ja meni poikki, uus on jo tulossa saksasta kun sai puolet halvemmalla mitä suomesta ostettuna. Kytkinkahvan vaihdan, kun on sen verran kulunut että ei paina kytkintä ihan pohjaan asti. Syylärien eteen hommaan oranssit ritilät, ja kilventelineen vedän mustaksi, takavalokin pitää hommata uus.
Siinä vielä kuva kun saatiin kasaan