Tänään on otettu kytkinkoppa DT:stä irti, 5 jousinenhan sieltä löyty. Ei tuolla 5 asteen pakasessa kyllä kahta tuntia kauemmin hupparissa ja lenkkareissa jaksa istua, jotaa lämmikettä pitäis olla.
Takaisin asiaan, kytkimen kopan takaa löytyi paljonki mielen kiintosta osaa, yhteen pulttiin piti rälläkän kanssa modata uus kanta, noi dt/tzr vakio lohkojen pultit on meisseli kärjillä niin tuppaa tuhoutumaan...
Nooh kuitenki päästiin pohja propulle kunnes tuli pikku yllätys. Pari deisiä vettä, ja se pari desiä on aika helvetisti 750cc tilasta, öljytki oli kun jotaa vehnäjauho liisteriä, en ollu ikinä nähny noin paskaa öljyä.
Kenen vika?
a) vanhat omistajat laittanu huonot öljyt, tai ei ollu kattonu niitä ikin
b) mun moka, en oo vaihtanu niit öljyjä aikasemmin
Noh moottori ei onneks ollu kärsiny ainakaan isommista vahingoista kun vielä lähti käden kanssa pyörimään, huokasin helpotuksesta kun mäntä alkoki liikkua sylinterissä.
no laitetaan nyt tätä propakandaa oikeenkunnollaaa
|Laatu|
Noh nyt sitten on se kytkin puoliksi irti, ihan hyvältä se näyttää, kruunu vaan kulunut mitä nopeesti vilkasin moottoria. Huomenna jos kerkeäisi ottaa sen kytkimen loput helyt irti niin olis sais vähäksi aikaa rauhan tästä projektista.
Metallisen imukaulan suunnittelu jatkuu ja boostbottlen lasku ohjelmat osataan kohta ulkoa.
Tämä boost bottlen tekeminen on sitten asia erikseen, ei lasikuitua jaksasi käsitellä, on sen verran ärsyttävää hommaa...