Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja

Re: KTM Exc 125cc Helmiäis-lila & Valko // Kone maalattu

18.2.2014 18:34

Mä sanon, et säästä rahaa, ja pidä muovit valkosena. Tulee mukavan puhas ja yksinkertane, ehkä teetä omat ihan pienikuvioiset lilat tarrat.

18.2.2014 18:56

Nooh tuo raha ei ole nyt niin ongelma, ku sitä kerääntynyt ja muutenkin en haluu pitää valkeita katteita :/ Tarrasarja on pakko laittaa, nyt vaan että kumman :D :lol:

-aksu

18.2.2014 20:42

Mitä ikinä teetkään tälle, niin älä laita tuota kakkos vaihtoehtoa. Ei siinäkään sinällään mitään vikaa ole, mutta onhan tuo ensimmäinen vaihtoehto ainakin minun mielestä paljon komiampi! Hienon näköistä puuhastelua joka tapauksessa! :)

18.2.2014 21:51

omasta mielestä sais olla ilman tarroja tai sit joku ite suunniteltu tosi yksinkertanen tarrasarja, mutta noista sun vaihtoehdoista ehdottomasti ykkönen! :)

18.2.2014 23:06

Iltoja..

Joo no tuo kakkonen on munki mielestä aika sateenkaari :lol: mut sitte ykköne jotenki hiukan tylsä, mut joop eiköhän toi ykköne laitetaa tilaukseen, ku kaverikin tilaa tarrat ;) Kuvassa on lilan sävy :roll: (ei noin sinertävä kun kuvassa, mutta lähes suuntaan antava) :P
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

18.2.2014 23:42

Jöööpelis...

Nyt tullu fundeerattuu mitä osia ois "pakko" listalla..

- Äänen vaimennin Leovince (kuva)
- Vilkut 4kpl Valk (kuva pari sivua taaksepäin)
- Takalevy..
- Valkoiset käsisuojat luultavasti KTM aidot :roll:
- Keskelle taivutettavat peilit
- Jotain mitä ei mieleen nyt tule.. :paha:

Änkkähän on nyt siis aika oleellinen, ku naapurit tuskin riemusta hyppäävät, ku päräyttäisin pärrän ilman änkkää :lol: Vilkut, käsisuojat, peilit tms pienet ovat sitte loppu fiilailua.. Tarrasarjakin lähtee tilaukseen ennen änkkää, koska rahat siihen jo "kerätty" Maalauksen maksaa onneksi porukat niin ei siihen rahaa pidä käyttää.. :nörtti:

- Tarrasarja
- Änkkä

Yht.. n. 300e

Ei tässä nyt muuta enää tekemistä ole ennen osien menoa ja tuloa.. vanteet saan huomenna takas, koska kumit otettiin pois kummastakin, että pääsen itse purkamaan vanteet osiksi, kasaamista tuskin teen itse.. :roll: Noh perjantaina ois tarkoitus päästä viemään osat vihdoin maalarille. Kiitos kaikille tarrasarjan kyselyn osallistumisesta!

-aksu
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

19.2.2014 11:55

Kyselin yhestä firmasta vanteisen purkamista, niin mulle sanottiin että olis paljon helpompi että se kasaaja purkaakin ne vanteet kun siitä täytyy mittailla jotait et saa sen keskiön siihen kehän keskelle kasatessa

KTM Exc 125cc Helmiäis-lila & Valko // Kone maalattu

19.2.2014 12:44

eise kasaaminen itse edes mahoton homma ole, ja tosiaan tartteet mitan vaikka esim. takavanteesta siten että miten paljon jarrulevyn puoli on sielä kehän "sisällä" jotta se sitten asettuu haarukan keskelle se kehä. :) Tosin itellä ei ollu koko mittaa ku ei se niin ihan tarkka ole, mutta sitten sivu ja pysty heitto ovat aika tarkkoja. 2mm sisää mielellään. :)

19.2.2014 15:56

Ite purin omat vanteet, noh sitten kun vein ne kasaukseen ni ne oli kasattu tietty vinoon... sitten piti mittailla ja purkaa uusiksi ja kasata :lol: .

19.2.2014 17:00

Joo no vanteet puran itse, koska maksaa unelmia muuten ja iskän läheisen firma kasaa vanteet halvalla kasaan.. 8) Nyt on kumit pois vanteilta ja illalla puran vanteet, jos aikaa riittää.. siitä aiheesta kuvia illalla..

-aksu

19.2.2014 17:12

tulee nättii ja jos et oo viel tilannu tarroi nii ehottomasti 1 vaihtoehto!! tai sit vaa jätät ilman :D ;)

19.2.2014 17:18

Juup tilaan ensiviikolla, ellen ennenkin, mutta 1. tulee.. ;)

19.2.2014 20:04

Tullee kyllä olee nätti! ;)

19.2.2014 20:09

kiitoskiitos :) Sitten murheisiin.. ei vittu noita vanteita saa perkele kotona purettua.. :paha: Nooh.. iskä lupas huomenna heittää liikkeeseen.. :| jos hyvin käy, niin perjantaina lähtee maalaukseen :roll:

-aksu

19.2.2014 21:49

Ite pidän tosta 2 tarrasatsista ;) on kyllä nättiä tulossa ;))