16.5.2013 23:46
makeli2 kirjoitti:No nyt on outoa. Pyörä vonkaa kyllä vastaan oudosti. Eilen se lähti aluksi käymään ja siinä sitten ajoin hetken aikaa ihan kunnolla. Alhaalla ei ei kauheesti vääntöö oo mut sitte keski-yläkiekoilla ottaa kyllä nopeesti kiekkoi, ehkä vähän turhanki... Sitte rupes vonkaamaan ettei lähe käyntii ja söi tulpan siinä samalla. No jätin asian yön yli muhimaan. Tänään taas pyörä aluksi lähtee ilosesti ykkösestä uudella tulpalla, kuitenkaan ei tahdo pysyy käynnis, ihan ku tukehtuis. Sammus ja kattosin tulpan ja mustaa näytti. Poltin ja pyyhin tulpan ja pari kertaa yritin mut ei. Sit 10 min pääst uudellee koitin samoilla säädöillä nii kiekat nousi ohan niinku kaasuu ois painanu mut en koskenu kaasuun yhtää. Laihalle veti kymmenes minuutis iteksee Enää mitä ite voin keksii on neulan säätö. keskimmäises loves se täl hetkel on. Miettisin kans voiks toi orkkis ilmanputsari joutaa vaihtoo? Twin air? No huomenna neulaa sääteleln mut jos jotian parempii ehdotuksii löytyy nii kertokaa toki
16.5.2013 23:50
17.5.2013 9:49
17.5.2013 13:54
17.5.2013 14:10
17.5.2013 14:38
Apikka_Razing kirjoitti:Kampiakselin stefa
k3mp0 kirjoitti:Tai jos on keihinin 36 niin miten istuu 38 kaulaan?
Juussoo kirjoitti:Veikkaisin että imee sylinterin ja lohkojen välistä ilmaa jos on ennen pyttykoroa toiminut. Ethän ole käyttänyt ohjemomenttia sylinterin kiritykseen? En usko että se riittää kun sylinterin alla on ylimääräinen metallilevy, tollaseen paikkaan ois hyvä laittaa vähän tiivistemassaa kun se ei välttämättä ole 100% tiivis muuten, näin itsekin tein ja kyllä piti kunhan veti pytyn tarpeeksi kireälle. Magneetonpuolen kampiakselin stefa vois kyllä olla myös rikki tai irronnut, itellä oli vähän samanlaiset oireet sillon, ensin kävi rikkaalla ja kun vähän kierrätteli niin alkoi leijumaan kierrokset, se varmaan veti tukkoon kun tyhjäkäynnillä piti ja sitten kun avas kaasua niin meni laihalle.
17.5.2013 15:19
makeli2 kirjoitti:Apikka_Razing kirjoitti:Kampiakselin stefa
Mut sillonha savu on valkosta eikä sinistä eikä haise 2-t,eli tää voidaa sulkea pois.
No pytty on kyl reilusti liian kireellä ennemmin kuin just pelkästään se 21 nm mut toi täytyy koittaa! En ihan usko et stefat on paskana mut yks mahdollisuus sekin. Eli siis ekoilla kerroilla kävi rikkaalla ja sammus itestään. Annoin pyörän seistä sammuneena 10 min. Annoin ekalla kerralla vähän kaasu että "tuulettuis" toi moottori ja siitä se sitten lähti rikkaalla käymään. On tää vaikeeta
17.5.2013 15:37
OziBo_ kirjoitti:makeli2 kirjoitti:Apikka_Razing kirjoitti:Kampiakselin stefa
Mut sillonha savu on valkosta eikä sinistä eikä haise 2-t,eli tää voidaa sulkea pois.
No ei nyt ihan. Varmaankin tarkotti magneeton puolen..
Kyllä mä uskon että se on se pyttykoro jos siellä ei ole paperitiivisteitä?
17.5.2013 15:45
17.5.2013 19:28
17.5.2013 22:22
17.5.2013 22:54
k3mp0 kirjoitti:Itellä oli vaan tiivisteet pinossa päällekkäin ja momentissa spyddy, hyvin toimi
mutta muista tarkkailla et se massa pysyy kun se pikkupala jos lähtee kävelemään niin käy köpelösti
18.5.2013 1:58
18.5.2013 8:40
18.5.2013 14:44