Vois taas pitkästä aikaa höpistä jotaki
.
Koulu vie ihan liikaa aikaa ja periaatteessa ei oo yhtään kokonaista päivää viikossa, millon pääsis laittelemaan Räsää ja Mitoa
.
Miton vian selvitin jokunen aika sitten. Läppien tiiviste vuotaa, sillä se ei ole täysin sopiva sinne, vaikka on otettu suoraan paketista. Pitää ostaa tiivistepaperia ja tehä uus.
Mitä Räsään tulee nii se on edistyny ees jollain tavalla toki Rave ei oo vieläkään kiinni, sillä laippa oli paska ja huomasin sen vasta kun olin laittamassa kiinni. Pitää sekin tilata tässä jokupäivä
.
Muita osia on tullu haalittua aika paljon. Hain yheltä yksityiseltä vaihdepolkimen pultin, koska mulla oli joku ihme patentti siinä aiemmin, kannen lämpöanturin, koska se oli aiemmin poikki, 5-puolaset vanteet, mittarinpyöritin, tankki, startti ja paskakuntonen Arrow.
Tuo rengas jää mulle, mutta vanteet lähtee jatkamaan matkaa ja tilalle tulee toiset, koska osia hakiessa ei katottu, että se pyöritin ei sovi noihin vanteisiin.
Tähänkin saan toisen korkin, koska avain katkennu sisälle, eikä myyjä muistanu sitä osto hetkellä
Tähän löytyy välipilli ja jossain vaiheessa ois tarkotus oikoa, hitsata ja maalata hyväks.
Uus akku menee viikonloppuna kiinni ja ois tarkotus sähköjä laitella kuntoon mikäli haluan tällä pyörällä inssiin. Syyslomalla ois tarkotus maalailla katteet ja vanteet ja te saatte päättä tuleeko katteet MATTA vai KIILTÄVÄN mustaks
. Joululomalla taas aattelin suorittaa konerempan. Oon suunnitellu kaiken valmiiks
.
Tässä yks erittäin hyvä syy maalaukseen. En tiiä onko tuo maalia vai lakkaa tossa tankin päällä, mutta se saa poistua.
Piti vielä nopeasti pestä ja ottaa yks kuva Räsästä, ennen kun piti lähteä naisiin ja sitä kautta asuntolalle
.
Tää topicin toinen Räsä on edistyny ainakin teknisesti. Tosiaan nyt on kiinni uus mäntä ja laippa ja taas on toiminu moitteitta. Myös kaikkea pientä hifistelyä ulkonäön suhteen suoritettu kuten renkaat tussitettu ja jarrusatulat maalattu.
Tää Räsä pääs tekemään tuttavuutta hiekan kanssa, koska liikaa vauhtia, liikaa irtohiekkaa kovalla soratiellä ja liian tiukka käännös. Vauhtia oli ehkä 10km/h ja toiselta puolelta kaikkiin katteisiin naarmuja ja osa kiinnikkeistä paskaks
Tein myös _ERITTÄIN_ karkean suunnitelman, millasta tästä vois tulla talvella.
Huomaa, että tehty väsyneenä 10 minuutissa
.
Eiköhän tässä oo tarpeeks lukemista hetkeks. Öitä