Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja
23.5.2013 22:43
Joo en itekkään jaksa uskoa että toi maali toimis tossa. Jollain tiivistemassalla kannattais mieluummin koittaa, jos ulkonäköseikat ei paina liikaa.
24.5.2013 9:04
Joo ei todellakaan mitään maalia. Ja on taitolaji saada saumaa jossa ei oo huokosia.. Itekkin öljupohjaa hitsanneena voin sanoa että ei heti tiivis ole
24.5.2013 14:54
Namnam! Uskokaa pois, se maalaus juttu toimi. Anto kuivua yön yli, aamulla lisäsin maalia. Ajotuntien jälkeen tein painemittauksen. Alko vuotamaan tuolta imukaulansokenlaipan ja etkunvälistä mutta silti piti 5-1p.s.i n. 1min20sek
(0,35->00,6bar/1:20sek)
Nyt viel yks kerros josta kuvatkin:
Arviolta maalia joku 3-5mm sauman kohdalla. Eli varmasti kestää, jos painemittarin neula välillä kävi 7 p.s.i:ssäkin. (0,5bar)
Tuollainen se kokoonpano nyt sitten on:
Aika hyvän näköset toi sylinteri, kansi sekä kytkinkoppa. Ei näytä miltään 20v vanhalta kengitetyltä ja joka lohko erivärinen!
Namnam! Jos sitä huomenna leipois kamat kasaan ja ihmettelis miks lämpöanturi ei pelaa vaikka on uusi? Mittaamaan illalla tai huomenna. (Asura Daytona Multifunction comp, water/oil temperaturer sensor)
24.5.2013 15:22
On kyllä hyvännäkönen sylkkä ja kansi! Mietin vaan miten toi maali kestää lämpöö tossa imukaulas koska kyllä sekin ottaa lämpöö varsinkin kun se on metallia ja johtaa lämpöö hyvin, mutta toivottavasti toimii!
24.5.2013 19:49
Ei jumalauta... siis. Toi uus anturi on kunnossa, vedenlämpötila. Myin ton koson mittarin melkee 30€ tappiolla, ostin niillä rahoilla ton asuran ja lämpötila anturin, yht 90€. Sitte nyt mulla ei oo kosoa, ja asuran JUST se veden lämpötila mittari ei toimi.. ei saatana........
24.5.2013 20:46
noh eiköhän se toimi maalillakin mutta luulis besahuurujen sitä ohentavan ajanmittaan, tiiä sit
25.5.2013 1:10
Läbä kirjoitti:Lämpöö
Kyllä on mopossa jotain vikaa jos imukaula lämpenee polttavaksi asti.
25.5.2013 1:19
Eikai sen ny polttavaksi asti tarvitsekkaan. Koitappa lämmittää jotain maalattua pintaa niin valitettavasti se maali alkaa aika nopeesti reagoimaan siihen lämpöön. Ja noi bensahuurut on kans toinen. Ite oisin varmaa kemiskiä laittanu kanssa, mutta toivottavasti ny toimii tolleenki ilman ongelmia!
25.5.2013 1:27
Niin no. Bensahuurut toki voi. Mutta ei tuo ainakaan paneesta hajoa, tai lämmöstä, en usko että lämpenee kuumaksi, Tietysti auringonpaiste pehmenntää tota maalia kun vielä on mustaa, mutta en usko että haittaa kun niin paksulti. Huurut voi olla asia erikseen, toisaalta reiät on sadasosa millejä paksuja joten senkään kuluminen ei välttämättä aiheuta pahempaa haittaa. Jos ei toimi niin se on sitten irrotettava ja kemiskitettävä...
25.5.2013 14:56
Jooo eli kipinää ei tule. Ihmettelin miks ei lähde käyntiin. Ei saa kipinää.
MIkä tää juttu nyt oikeeen on?!!!vittustn...
Kaikki johdot on kiinni....
25.5.2013 17:03
Parhaiten olis varmaan saanut jos ois saumannut tuon hitsisauman imukaulasta vaikkapa plasticpaddingin(tankin paikkaus?) tai muulla paikkaaineella.
Ja tuosta kipinä jutusta voit lähteä karsimaan asioita. Jos kerta on saanut kipinän ennen koneen pois ottoa. Eli onhan kaikki liittimet varmasti kiinni, mikään johto ei ole hankautunut ja ota maita ?.
26.5.2013 13:11
Nyt kyllä vähä huolestuttaa...
Staattorin piuhat on käyty puoliks jo läpi eikä vikaa oikeen löydy. Kaikki näyttäs olevan hyväkuntoset. Mut ei. Mikään ei vaan toimi.
Jäännä juttu tuo kun 2 viikkkoo ollu oikeestaan koskematon, ja sitten kun kasaa uusiks niin ei vaan toimi??
26.5.2013 13:32
Pyyäs pikkuveli kattomaan sähköt läpi, usein auttaa kun antaa toisen silmillä katsoa... Usein itelle tulee ainakin sellasia aivopieruja, kerran oli cdi:n johdot irti ja ihmettelin kun ei mikään toimi, meinasin lyyä tulta kulmaan jo
26.5.2013 14:15
Pitää koittaa kohan veli tulee kotiin. En vaan ymmärrä, staattorin johdot on kaikki kunnossa. Liittimet pitäis olla oikein. MIttariston asennuksen ei pitäis tähän mitenkään vaikuttaa...
Mut en sitten tiiä, oisko C.D.I voinu kärähtää jotenki?... Tai puolassa vika. Staattori kuitenkin on kunnossa niin jossainhan se vika täytyy olla.