Säihkädys + helpotus. iti oli unohtanu tuon pussin autoon ja unohti siitä minulle sanoa. Noiden laakereiden ja tiiviste satsin kassissa oli kuitit niistä niin en nähny työselosteessa koko laakereita. Onneks oli ostettu myös ne, meinasin saada kilarit kun olisis taas hommat siirtyneet eteenpäin.
Sovittiin kaverin iskän kanssa että menen viikolopuksi sinne kasaaaan moottorin. Kun sielä kaikki prässit pelit ja pensselit löytyy. Helppo tehä kun ei tarvitse kiirehtiä.
Pultit tein tänään tuohon lohkoihin kuusiokolo pultit. Kun eihän nuo ristipää kannalla olevat kestä. Nyt on sitten sekin tehty.
E: tuossa kuvassa on kaks paskaa mäntää, toinen kampura on TZR:n.
DT:n ja TZR:n kampuran painoero on n 200g!!!! Ihan jumalattomasti, kun kampuran iskunpituus ero on vain 0,6mm. Kierros herkkyyteen vaikuttaa ihan selvästi...
Vaihdettu kiertokanki löytyy myös.
Takana on koulusta ¨löydetty¨ mäntä, joka lojui turhan panttina lattialla. MITÄ KETTUA TOLLE ON KÄYNY
Aika kovat voimat saa olla että kietari menee tuollaselle mutkalle ja tulee lohkosta ulos....