Tänään oli koulussa vähän idempi päivä. Tulin kotiin siinä joskus 5-6 aikoissa. Sitten päätin alkaa säätää kaasaria. Noh, suuttimen vaihtamisessa meni alle 5min/kerta. Helpoks tein ittelle ton suuttimen vaihdon, senkus avaa kaks klemmaria, kääntää kaasaria, tulppalenkkiavaimella alamutteri auki, ja suutin irti.
Ensiksi oli kiinni 168->175 paheni.->162, parani->160 ei huomattavaa eroa -> 155 parani jo paljon (kiersi paljon puhtaammin)
Asteita oli +10
Klo 20: Asteita +5 ja naukui ku viimestä päivää (vielä tuntu pikkanen virhe yläkiekoille, ihan ylhäällä)
Alko kulkemaan ihan eritavalla. Luulen että on vieläkin muutamana numeron rikkaalla, hitaassakin rääkkäyksessä pysy lämmöt kurissa.
Jännä kun Tezarissa suutin oli 160-168, tuolla välillä paras teho.
DT-> joku 150? 148? (erilainen ilmanputsari, imukaula, putki jne)
Mulla on aika heikonlaisesti noita 150->160 suuttimia, saatan muuttaa seos putkea pikkasen laihemmaksi että vois laittaa noita 160 alkavia suuttimia, niin ei tarvitsisi uusia ostaa.
... Sain taas adrenaliinin virtaamaan oikeen kunnolla tolla hiekkatiellä, nyt vasta alkaa säädöt löytymään