Esittele projektisi etenemistä tai kommentoi muiden projekteja
7.4.2013 13:06
Noniin, eilen oltiin täydellisessä nettipimennyksessä jonkun masto ongelman takia. Tuossa muutama kuva siitä pyörästä mikä se tällähetkellä on. Vähän eilen tarroja laittelin kiinni ja katteiden kiinnitystä ihmettelin.
Ei tuolla pihalla oikein jaksa tehä kun on sen verran viileä.
Maskia en ole vielä saanut kaverilta maalauksesta joten valoja ei vielä voi ihmetellä.
Ehdotuksia/kommentteja? Mun mielestä aika yvin onnistu tuo perän keveempi ilme, ja etukatteiden leikkaus
Viimeksi muokannut kymefighter päivämäärä 8.4.2013 10:02, muokattu yhteensä 1 kerran
7.4.2013 15:00
Perä on kyllä hyvännäkönen, mutta etukatteet on jännät
7.4.2013 18:04
Mun mielestä noi terävät reunat sopii paremmin nitten särmikkäiden kotarin katteiden kanssa
Olishan se nyt vähän rumaa laittaa teräviin katteisiin jotkut pyöreet ja linjakkaat etukatteet.
8.4.2013 10:01
E: Kommentoikaa pyörästä!!
Tänään sitten lääkäri käynnin jälkeen menin tonne vittumaiseen takatalveen näpertää. BEnsaletkut uusin ja suodattimen laitoin, oli vähä hankala kun suodatin on aika kookas loppujen lopuks, kaasutin on 2mm suurempi kun vakio joten tilaa ei ole. Tankin hana tulee huonoon asentoon niin piti heittää pari 90 asteen mutkaa ennenku sai nätisti menemään, kuitenkin silleen ettei letku mene luttuun ja virtaa nätisti. Suodatin on myös tarpeeksi kaukana putkesta.
Tänään illalla vois vilkast tota lämpömittaria, anturi on löydetty mutta +/- johdot pitäis vetää. En oo vielä keksiny mistä varastais virtaa, kun akku ei ole kiinni (kuollut pitäisi hommata uusi)
8.4.2013 12:48
Oisko ajovalosta (tai mittaristolta?) rosvoliitin
Valkoinen on kyllä vähän aranpuoleinen väri enskassa, mutta muuten näyttää oikein kivalta!
8.4.2013 12:57
No ajovalo olis kyllä aika hyvä. Toimis aina kun valot olis päällä.
Vedin tossa samalla vilkkujen johdot toimivaksi, ajovalot ja takavalon.
Samalla toiselle kytkimelle tohon mittariston viereen vähän johtoa :p
Lämpömittari pitää tossa jossakn vaiheessa testata toimivaksi.
9.4.2013 20:01
Tänään löysin pitkään kadoksissa olleen y.p.v.s servo moottorin!!
Löysin muuten vaijeritkin, noh olin jo heittääs kiinni ku tajusin että eihän tuo mahdukkaan kiinni koska Tezarin sylinterin vesikanava tulee takapuolelata sylinteriä eikä edestä niinkuin DT:ssä. Pitää keksiä jotakin.
Missäs muuten sijaitsee nuo DT:n y.p.v.s servon control unitin liittimet/piuhat?
10.4.2013 17:06
Tänän tuli ostettua pari liitin pussia ja teipppiä, tollanen pikku ostos oli jo heti yli 15€
Lämpömittarin tilasin (koson digitaalinen) se maksaa 80€.
Kallista tää elämä, en varmaan raaski tota pyörää edes myydä, paitsi osina jos joskus myyn.
Y.p.v.s ongelmat ratkaistu, control unit on integroitu servon sisälle.
10.4.2013 17:11
kymefighter kirjoitti:Tänän tuli ostettua pari liitin pussia ja teipppiä, tollanen pikku ostos oli jo heti yli 15€
Lämpömittarin tilasin (koson digitaalinen) se maksaa 80€.
Kallista tää elämä, en varmaan raaski tota pyörää edes myydä, paitsi osina jos joskus myyn.
Y.p.v.s ongelmat ratkaistu, control unit on integroitu servon sisälle.
Säästää tää peli tolle sun veljelles (?)
Kyl dt aina näsärii parempi on
10.4.2013 18:04
Vuos sitte puhuttiin tästä asiasta, 29-30hp TZR tai sitten rakennettu DT.
Halus näsärin. Itte kyllä mielummin ajelen tälläsellä jossa on vähän enempi, ja saa huoltaakkin sillon kuin haluaa (joka viikko)
Tietty sitten kun alan väsäämän jotain vapari CRX:ää niin alkaa rahaa palamaan siihen malliin että otettava talolaina, sitten ei tuollaiset DT:t paljo tilin saldoa nosta
10.4.2013 20:32
kymefighter kirjoitti:Vuos sitte puhuttiin tästä asiasta, 29-30hp TZR tai sitten rakennettu DT.
Halus näsärin. Itte kyllä mielummin ajelen tälläsellä jossa on vähän enempi, ja saa huoltaakkin sillon kuin haluaa (joka viikko)
Tietty sitten kun alan väsäämän jotain vapari CRX:ää niin alkaa rahaa palamaan siihen malliin että otettava talolaina, sitten ei tuollaiset DT:t paljo tilin saldoa nosta
Kyllä mä voin tänkii vekottimen huolia toiseks pyöräks, sitteku palaa hermo kiinni näsärin tekniikkaan. Ei tuota ongelmaa!
11.4.2013 8:00
Aha, nyt se kelpaa kun on melkeen valmis ja uusittua osaa 100000€ edestä. Mee himaas kasvamaan!
11.4.2013 15:54
Missäs ne dynolaput 30hv tuloksesta on näkyvissä? Minä en nimittäin usko moista, että perusviilailuilla, Giannellilla ja mopokaasarilla moisia tehoja otetaan pihalle.
11.4.2013 16:43
Miten ketussa luulet mun pääsevän penkkiin jos ei ole vielä edes säädetty? Ei ole edes pakoaukon säädin kiinni??? Tiiätkö nyt ihan varmasti mitä kaikkea tähän on tulossa/on?
Tuolla samaisella 30mm kaasuttimella tehdyt mikroautot kiertävät sieltä 12-15? asti?
Ja jos sun mielestä tuo Mick Abbeyn perus viilailu on sitä mitä väität niin voit kokeilla itse. Mutta joka tapauksessa, jos kaikki menee niinkuin pitääkin, niin 30hp tai lähemmäs pitäis renkaalta tulla. Usko huvikses. Tästä asiasta voidn kyllä väitellä.
11.4.2013 21:52
No mitähän sitten selität 30hv koneesta, jos koko mosa ei ole edes penkkiä nähnyt?