Ja niin tietty muutama viriosaakin on saatu haalittua kasaan, alkuperäinen Freccia SP:n 37mm kaasari imukauloineen sekä 66650E kisasylinteri.
Tietty hyväkin sylinteri on vähän tylsä ilman kunnon kantta ja tilauksessa onkin jo 200M kisakansi, tarkoittaa myös sitä että 66650E sylinteriin joudutaan koneistamaan O-rengasurat sitä varten. Putkistoa en ole vielä päättänyt mutta mahdollisesti olisi tulosssa SP01 kitin alkuperäinen tehtaan kisaputkisto, 530€ hinta vain tuntuu suolaiselta, onhan se yli kolminkertaisesti sen verran mitä itse pyörästä maksoin.
Hankintalistalta löytyy vielä tosiaan uusi primary drive kit, eli ensiö-, tasapaino-, väliratas sekä kytkinkori joissa olisi suorat hampaat vakioiden vinolla leikkauksella varustettujen sijaan. Hyötyhän on minimaalinen, mutta sarjoja saa edukkaasti.