Terve taas pitkästä aikaa!
Hiljasuus ja edistyksen vähäisyys on johtunu et sain kepit joulukuuna alussa, mutta saan ne pois nyt tammikuun lopussa, eli pitäis aktivoitua sitten. Mutta nyt asiaan, elikkäs tällä välin on tapahtunut seuraavaa:
Yamaha Centteriltä tilasin sinisen takalipan, joka on haettavissa heti ku vaan kerkeen.
Hommasin myös kiksin joka pitäis kans asentaa jossai välissä
Tilasin tekantilta vilkut, sinisen tummennuskalvon ja protaperin gripit ja noi ledinauhat tuli mukana, mutten tiä laitanko niitä kiinni ja jos laitan ni entiä että mihin
Oon kyllä laittanu noi muut osat jo kiinni mutta en vaa löydä sitä kuvaa
Väsäsin myös tollasen, mutta en oo varma että pidänkö sitä tossa vai näyttääkö ilman paremmalta, vaikka en oo kyllä monessa detsissä noita nähnykkää. Sit noitten stickerbombien paikalle ajattelin joko hiilikuituteippiä tai sit vaan perus musta lookkia, mutta sanokaa te mielipiteenne
"Svingin" nyt sain purettua ja se lähtee sit tankin kanssa maalauksee ja väreiks tulee tankille sinine ja svingille valkone eli yamahan väreillä mennään enkä mitää uniikkia tästä oo väsäämässä. Toi maali on kyl huonossa kunnossa
Pyörä on nyt tossa kunnossa muuten paitsi että svingi ja takarengas on poissa ja takalipassa ei oo vilkkuja tai valoo.
Ja miten väki on noita kiinni laittanu? Ja ehdotuksii minkä värisiks vetäis, takahaarukka on siis tulossa valkoseks mutta oon miettiny noita tappeja mustan ja sinisen välillä. Eli tarkotuksena olis laittaa noi etuakseliin ja takaakseliin kiinni, ite en kauheesti lämpene niille jotka on laitettu matkustajan tappijen tilalle
Putkee ja magneton koppaa oon kiillotellu mutta kuvat niistä on hukassa
mutta laitetaan puuttuvia kuvia sit ens päivitykseen. Seuraavaks sitte svingiä ja tankkia maalauksee ja takalippa vaihtoon sekä lisää kiillotusta
Ja sit vois asennella sen kiksinki... mutta ens päivityksee asti näkemiin!