Noniin morjesta koko mototin porukka! Nyt vihdoin ois tarkotus aloittaa oman katulaiskan rojektointi ja joo nyt vasta koska biketeam muuta en sano :'D mutta joo asiaan! Eli siis pyörä on vuoden 2009 ja juuri rempattu
Tehoista taas puolestaan vastaa Mikunin TM 35MM kaasari, Vforce3 ja depp putkisto
Tarkoituksena olisi rakentaa peli mikä miellyttää omaa silmää
Värit ovat valkonen musta ja sininen koska oon halunnut pitkään rakentaa jo sinisen hussen koska se on väri josta itse tykkään ihan älyttömän paljon! Oon tässä talven aikana tehnyt monta erinlaista hahmotusta ja tää on iskenyt nyt parhaiten omaan silmää!
Tässä hieman kuvia :
Elikkäs tossa nyt ois vähän kuvia millaselta on näyttänyt ja nyky kunto eli siis nyt voisin laittaa kuvan mimmosta hussea tässä ois tarkoitus rakentaa Elikkäs tollasta tässä ois tarkoitus rakentaa
Suunitelmissa : - Swingin ja häkin maalaus
EI- Vanteiden maalaus mustaksi
EI- Katteiden maalaus
EI- Tarrasarjan tilaaminen
TILATTU- Pikkuosien maalailua
EI- Sinistä letkua
EI- Tuntimittari
ON- Tummennus spray
ON- Tummennus kalvo umpioon
EI- Ecu valojen ohitus
EI- Xenon
ON
Mitäs oon tässä nyt tehny :Kävin hakemassa tummennus sprayn Hionu katteet :Tummentanut vilkut ja kilventelineen
Tänään tosiaan jatkoin vähän purkamista. Eli takahäkki on nyt irrotettu ja viellä pitäs swingi ja vanteet ottaa irti mutta se sitten huomenna Mutta tää tältä päivältä! Kirjoittakaas kommenttia tästä rojektista ! projektia tullaan päivittämäään melkein joka päivä!
Viimeksi muokannut miksutuss päivämäärä 8.5.2014 20:54, muokattu yhteensä 4 kertaa