Elikkäs lähetää eka vaikk siitä ett tuli vaihdettuu ex-nasse Husqvarna WRE 125 -08. Husse oli iha kelpo kunnos, vikoja tietty on muutamia mut ne tullaa kaikki korjaamaa. Ajettu 20tkm ja viime rempast on suunnillee 4tkm.
Pyörää on jonkun edellisen omistajan toimesta muutettu ulkonäöllisesti:
tarrasarja, runko/takahaarukka/takahäkki pulveri valkone, kiillotettu t-palat/vaihdepoljin/jarrupoljin/käynnistyspoljin/magneetonkoppa, letkuja punasena, kehät ja eturattaan suoja maalattu ruiskulla metallinhohto punaseks, HP:n lokasuoja.
Viriä: tt-setti kaasaris ja vakioputki tyhjennetty. Menee nyt ~135km/h.
Sitte listaa mitä kaikkee tulee muuttumaa:
Tekniikka:-Pinnotettu pytty
On-VHM kansi, 11.40 palotilalla
On-FMF Fatty & Powercore 2
On-Wössner takomäntäsarja
On-Tiivisteet
On-Ilmanputsari
On-Akku
On-ECU:t pois
On-Talonin rattaat ja siniset ketjut
On-Stage6 lämpötilamittari & KOSO lämpöanturi
On-Vauhtipyörä
TilattuUlkonäkö:-Husqvarna SMS vanteet
On-Valkoset katteet ja WR:n sirommat takakatteet
On-Kaatumatapit
On-Hussen maski
On-HP Lokasuoja
On-Kunnolliset alakauttaset peilit
On-Lisävalo
On-Takavalo
On-Letkut siniseks
On-Renthal tanko ja kiinnikkeet (mustat)
On-Koropala
On-Microvilkut
On-Eturattaan suoja
On-Protaper tupet (siniset)
On-Runko, takahaarukka, takahäkki, keskiöt pulverilla mustaks
On-Vannekehät, t-palat, jäähytyspumpun suoja, takajousi pulveri lollipop siniseks
On-Zapin jarru- ja kytkinkahva (siniset)
OnJa kaikkee muuta pientä, hiilikuitutarraa, vent.hatut.
OnEli niinku listasta huomaatte, pitäs tulla iha kunnolline husse. Välillä tarviin teijä apuu ja ehotuksii. Ja jos joku haluis ostaa jotaki jääneistä osista (esim. katteet, putken jne.) nii miulle vaa viestii!
OngelmiiVikoja täll hetkell, kannessa on joku 1.5cm hiusmurtuma, mut entine omistaja korjannu jollaki liimalla. Tuo korjaus ei nyt oikee toiminu, koska vuotaa aika hyvi silti ja välillä saattaa vilahtaa lämpövalo. Mittaristossa palaa myös täll hetkell ECU6 koska entine omistaja ei oo jaksanu tehä pyörälle mitään toissa edellise omistajan kaasarin vaihdon jälkeen, eli pitäs säätää kaasari ja kalibroida pakoaukonsäädin ett lähtis pois tuo ecu. Sitte vilahtelee myös välillä ECU1 eli öljypumppu, koska öljypumpun anturia ei oo ohitettu (tuorevoitelu pois käytöstä). Sähköissä on myös tietysti vikaa.
Apuu tarviin sähköjen ja ECU:en poistoon.
Mutt ne jotka tietää enemmä ja haluu neuvvoo nii kertokaa ett mistä on kyse:
Lähin ajelee normaalisti pihast, ajoin noin kilsan eka, ja sitte lähin kiihyttää mäkee ylös normisti. Pääsin puolee välii ja yhtäkkii boooaa ja sammuu. Pysähyn ja alan polkee takasi käyntii, mut ei lähe ei sitte millää. Kunnes annan ryyppyy nii pari kertaa hörähtää mut ei silti lähe käyntii. Lähin sitt työntää käyntii ja sitt lopulta sain, mut ääni oli vitu outo, iha ku ois rajotin, kierrokset ei noussu millää boooas vaa koko aja, sitte ku väänti kaasun pohjaa nii sama ääni ku nelarissa ottaa rajotin vastaa. Sitt se ääni loppu ja alko paukkumaa *poks poks poks poks*. Ja sitt kierrokset tuli takas ja toimi iha normisti, kunnes sammu... Sama tapahtu taas ja sitt ku toimi taas normisti nii ei oo ollu mitää. Eli kertokaas mikä tuli? Ite mietin ett oisko lämpöleikannu, mut ei ollu ees kuuma. Kaasari on puhistettu ja tutkittu. Tulppaki on tarkistettu.
Asiaa:Eli heti en saa alotettua projektia, mutta projekti kyllä kummiskin käynnistyy jossakin vaiheessa. Tein topicin nytte ett jos joku vaikk kiinnostus ehottelee jotaki, antaa apuu tai jopa seurata;) Toivottavasti jaksoitte lukee!
Viimeksi muokannut nicoswahne päivämäärä 10.11.2014 23:07, muokattu yhteensä 105 kertaa