Nyt kävi niin, että tämä rojekti loppu enne ku se ehti ees alkaakaan. Olin eilen (1.10) käymässä läheisellä Teboililla tankkaamassa. Kun lähdin tb:ltä kiihdyttämään kohti kotia, oli autoja jonossa kääntymässä vasemmalle. Juuri ennen risteystä, joku n. 50 vuotias sossumummo päättää lähteä Fiat Puntollaan tien yli. Minä taisin just olla A-pilarin takana piilossa siten, että se mummeli ei minua huomannu.
Noh... About 30 km/h vauhista äkkijarrutusta tekemään ja koska mitossa oli sakkorengas eessä, lähti etupyörä alta ja eiku katua vaste liukumaan.
Muistan vaa, ku mietin enne kolahusta että "Vittu nyt kolahtaa..." Sitte seuraava muistikuva on ku naama on asfaltilla, kypärä on siinä eessä ja visiiri jossai kauempana. Tajuntaa en missään vaihees menettäny, mut varmaa shokin takia en muista noista 3-5 sekunnista mitää. Onneks siinä sattu olee useita ihmisiä ympärillä jotka tuli kaveriks kyselee kuntoo, mut koska kunnon badass motoristi oon, minua kiinnosti vaa miton kunto
Autoilija on iha paniikissa siinä tiellä ja käskin sen siirtämään sitä vähä kauemmaks, että saadaan liikenne kulkemaan normaalisti. Ensi siirrettiin noin 50 vuotiaan mummelon Punto vittuun siitä tieltä ja sitte työnnettiin yhen sivullisen kanssa mito kävelytielle. Autoilija onneks myöns heti olevansa syyllinen ja en kehannu poliiseillekkaa soittaa siitä, ku mukava nainen se oli
Kypärä oli päässä, remmi oli tiukasti kiinni, asfaltti oli kuiva!!
Hinausautolla se piti viedä toiselle puolelle Kuopioo pajan pihalle. Kiitos Falck Hinauspalvelut
(Piilomainontaa
)
Etuvanne otti vähä iskua. Kävin tänään sitä kahtomassa, nii kaikki puolat on irti vanteesta ja vanne on halennu kahesta kohtaa.
Takakatteet otti muoveina eniten osumaa.
Itelle ei käyny kummasesti. Oikee käsi ei vieläkään nouse yli 90 asteen kulmaan, pieniä pintanaarmuja siellä sun täällä ja vasemmassa nilkassa/jalkapohjassa jotain paskana, ku ei kärsi laittaa yhtään painoo vasemmalle jalalle. Tässä oottelen vakuutuksesta maksupäätöstä, että pääsen magneettiin ku röngtenissä ei mitään näkyny.
ONNEKS! En ehtiny tilata mitään osia tuota rojektia varten. Viikonloppuna oli tarkotus tilata tarrasarja, mutta se nyt vähä jää. Tässä joku päivä tietää, että paljonko sitä korvauksia saa.
Kiitos ja kumarrus hyvistä neuvoista, mutta rojektikuvia ei oikee tähä enää tule
Pidän tätä keskustelua viel muutaman päivän pystyssä, jos joku haluaa kysellä jotai tai muuta