jotain 70 - unlimited pyttyjä oon miettiny
Kiitoksia!
Otin muuten selevää siitä muutoskarsastuksesta:
BOMBERIN VASTAAVASTA OMASTA TOPICISTA LAINATTUATottahan tosiaan, tänään soittelin ROI-katastukseen ja kyselin muutoskatastusasiasta.
Vastaushan oli kutakuinkin seuraavanlainen:
1. Eli suurin ongelma on tietenkin koneen päästö/melu/radiohäiriö mittaustulosten saaminen peugeotilta, selvittelin asiaa pösön maahantuojalta ja huomenissa luultavasti lappua tulee. :deal:
2. ongelma oli 50% muutosprosentti jonka tämä pyörä täyttää tasan! Katastusmies rentona kaverina sanoi että laitat vakio takahäkin ja peräkatteen niin ei sentäs "uuden ajoneuvon" tapaisia säädöksiä jouduta noudattamaan että voidaan vetää ihan 2005 toleransseilla.
Muita ongelmia ei katastusmies asiaa n1h verran selvitelleenä löytänyt
Sanoi vaan:
"Koneen kiinnityspisteet saa tehdä itse, jos jälki on kunnollista"
Eihän tämä mopokilpiin ole tulossa, vaan ihan kevarilätysköihin.
Kone on pakko olla aivan vakio että menee niistä päästöistä( :cigar: ) Ja muista turhuuksista läpi.
Kuhan saan muutokset lapulle niin ei muutakon nönnönnönöö 70cc sylinteriä, ylätehoista tuhoputkea, isompaa kaasaria, variaattoripuolen päivitystä ja sylinterin viilailuja asentelemaan
*MidFING*