Honda NSR 125 Fighter Black projektiKyseessä Honda NSR vm.2001 "täystehonen" Ainakin piti olla. Kaikki minkä voi tehvä vituiks oli tehty vituiks.. Pientä ehostusta on luvassa ja tehty jo jonkinaikaa. Fighter lookkia yritetty saada repimällä katteet helvettiin ja perää muokkaamalla. Värisävyiksi tulee: mustan sekaan punaisen erisävyillä leikkimistä.
Tekniikkapuolelle ei ole tehty tai tulossa ensimmäisen kesän aikana muutakun ehostusta ja vanhojen jälkien korjailua. Syksyllä ehkä tulossa pieniä piristyksiä ajokauden loppuessa.
Updatelista vuodelle 2014Pyörän purkaminen
TehtySähköjen päällystys ja pätkiminen
TehtyRungon Lasikuulapuhallus
TehtyRungon maalaus Mustalla
TehtyTakahaarukan maalaus
TehtyEhkä numerokilpi valoyhdistelmä
Mietinnän allaVähän listaa Vanhemmista:Pyörän totaalinen putsaaminen
TehtyYliimärä osien karsiminen
TehtyTakahaarukan, pumppujen, Rungonmaalaus
TehtyT palojen maalaus
TehtySähköjen siistiminen
TehtyPenkit
LöytyyTakahäkki uusiks
TehtyTakavilkuille telineet
LöytyyEtupumppujen maalaus
TehtyJarrusatuloiden maalaus
TehtyKoneen puhdistus ikipaskasta
TehtyJoku pytty
LöytyyUus Mäntä
LöytyyMuutamien kierteiden uusiminen
TehtyKytkin remppa
TehtyToinen kaasutin varosiks
LöytyyStartti putsattu
TehtyMaski/valot vilkut
LöytyyUusi akku
LöytyyRC-valven Ohjausboxi ja servo uusiin
LöytyyVanneteipit
LöytyyTankin suojatarra
LöytyyKoson mittaristo
LöytyyTakarengas
LöytyyRaisereille reiät T_palaan
tehty(Virtalukon siirto)
Siirretty tankin alleFatbar
Tehty Mutta ei sovi joten myyntiinPeili/peilit
löytyyEhkä takakate
Tekemättä+Kaikkee pikku hilpettä
Vikaa löytyy vielä, mutta aika hyvin on editynyt. Ennen kortinsaantia pitäis olla ajo kunnossa eli aikaa alkaa on vähän. Teknisiä ongelmia varmasti tulee lisää niiku melkeen aina tämmösissä projekteissa, mutta eiköhänne siitä selviä.
SIITÄ KAIKKI LÄHTI
Kyseessä siis kymefighter käyttäjän veli.
Tuli ostettua parikuukautta sitten tollainen näsärin piikki vuosimallia 2001
(ei kuvan pyörä mutta vastaava).
Pientä remppaa luvassa neljänpuolensadan kilsan jälkeen kytkin leipo, eikä enää suostunu irrottamaan. No otin sivukatteet irti ja kopan pois, ei suurempaa vikaa kun kruunun hiomista ja kasaan
Pyörässä oli muutamia ''patenttikohtia'' joten rupesin tutkimaan vähän tarkemmin. Noo kaikki katteet pois takana kaikki mahdolliset sähköjohdot ja muut irrallaan katteiden sisällä lentelemässä. Mittaristot ja kaikki etukatteet revin irti, valoiksi oli laitettu halogeenit jotka ei ollukkaan oikeen mahtuneet vaan laitettu kiinni purukumilla ja kuumaliimalla?
(ylimäärä osia)
Sähköjohtoja olen käynyt läpi ja siirtänyt niitä niin että keulaan menevät johdot menevät rungon alta eikä ulkopuolelta. Runkoon on tullut pari kivaa kulumajälkeä joita on ihan turha yrittää korjata sähköjohtojen hinkattua sitä vasten
. Pakoaukon säätimen servoboxikin oli oli toiminnassa mutta roikkui irtonaisena kaasuttimen päällä
Ja sitten siirrytään vähän kalliimpiin patentteihin: sylinterin otin irti ja sieltä paljastu pakoaukon reunat huonossa kunnossa ja siitäjohtuen pakoaukon säädin jumissa ylä asennossa. Myyjä sano että männällä on ajettu 1000km ja toinen rengas on vaan paskana, mutta empä usko toisellapuolella on kulumajäljet.joista kyllä näkee että ei ole tervemäntä. Huomenna kuvaa tulossa sylinteristä, männästä ja nykyisestä tilanteesta.
(kuva paripäivää sitten)
Viimeksi muokannut powervalve päivämäärä 5.4.2016 17:33, muokattu yhteensä 55 kertaa