Tänne kaikki keskustelu mini- ja välikoon crosseista
Lähetä vastaus

Re: Minicrossin tekniikka

10.6.2012 21:31

Jos se on nelitahti niin et laita.

10.6.2012 22:48

Ei tarvii, öljy menee sinne moottoriöljy tankkii ;)

10.6.2012 23:10

Minkäslaine kitti käy ycf 125cc -2012? Inner vai outer?o.O
Kiitti jo etukättee:D

10.6.2012 23:31

sasu` kirjoitti:Zongsheni on ainakin toiminut jo hienosti yli tunnin, laadultaan ja osiltaan ihan hyvänoloinen moottori ja voimaakin riittää.

http://sasu.kuvat.fi/kuvat/DSC_4670.jpg

Mä sain kanssa tänään pikkuhiljaa rakentelemani Pitpron siihen malliin kasaan, että pääsi hiukan enemmän ottaa testisauhuja. Siinä on kanssa z155 motti ja vetoja tuntuisi riittävän ihan mukavasti. Karjaraudat tuli myös asenneltua, ihan näppärän oloiset ja mun mielestä sopii kyllä ulkonäköönkin hyvin.

Tässä pari kuvaa päivän testilenkiltä:
Kuva
Kuva

Kyseessä siis vuoden 2007 Pitpro Pro, jolla ei ole lainkaan ajettu ennen mun pikku testailuja. Käytännössä siis uusi pyörä. Koneen ja putken olen siihen vaihtanut.

P.S. Edellä olevaan pyörään siirtymisen takia olisi ylimääräisenä Pitpro Pro Mod -08 yx150-koneella ja muilla laatuosilla varustettuna myytävänä. Hinta ei pitäisi olla mahdoton. Yksityisviestiä sopii pistää, jos kiinnostaa enempi.

11.6.2012 9:01

Kapehaxa kirjoitti:Minkäslaine kitti käy ycf 125cc -2012? Inner vai outer?o.O
Kiitti jo etukättee:D

molemmat menee mut suosittelen outeria ;)

11.6.2012 9:02

mitä suuttimia/säätöjä ootte käyttäny lifan 150cc motti ja mikuni vm24 kaasarin kanssa :)

11.6.2012 23:41

Moroo. mitäs sanotte tämmöseen bilteman rengaslukkoon. ei tuon ihan paska pitäs olla. Ja mikäköhä noista passain 125 bsen takarenkaaseen kun vanteen leveys noin 4,7 cm :) kiitos

18.6.2012 1:35

Onko Lifan 140cc ja 150cc-koneilla paljonkin tehollista eroa? Kumpiakin saisi kohtuu halvalla, mutta 140cc halvemmalla, joten kumpi on kannattavampi ostaa? Kestääkö tuossa 140cc Lifanissa vaihteisto paremmin, kun oon lukenu, että joissain 150cc Lifaneissa vaihteisto olis heikko kohta?

18.6.2012 16:11

theroksimies kirjoitti:Moroo. mitäs sanotte tämmöseen bilteman rengaslukkoon. ei tuon ihan paska pitäs olla. Ja mikäköhä noista passain 125 bsen takarenkaaseen kun vanteen leveys noin 4,7 cm :) kiitos

Mulla pelittäny ainakin ihan hyvin Bilteman rengaslukko. En kyllä muista minkä levyisen ostin, mutta osta hiukan vannetta kapeampi, niin pitäisi passata. Niitä lukon kumisia reunoja saa kyllä saksillakin toki hieman trimmattua tarvittaessa.

20.6.2012 11:06

Onkhan mun YX160 koneesa liika öljyä, kun aukasee pakoventtiilin kannen niin rupeaa tulee ööliä aika reilusti.

21.6.2012 12:10

moro. onko kellään kokemusta pitbike center/ nykysin nimellä motoset24. tilasin osia ja aikaa kulunu se 2viikkoo, eikä mittää kuuluna. onks muil ollu vastaavaa tilannetta.
ja oon lähettäny nii s-postii mut ei vastausta ja soittoihin eivät vastaa :(

21.6.2012 13:40

mika__90 kirjoitti:moro. onko kellään kokemusta pitbike center/ nykysin nimellä motoset24. tilasin osia ja aikaa kulunu se 2viikkoo, eikä mittää kuuluna. onks muil ollu vastaavaa tilannetta.
ja oon lähettäny nii s-postii mut ei vastausta ja soittoihin eivät vastaa :(

ite tilasin sielt viimevuonna ja noin viikon kesti et paketti tuli (: ei kyl sen jälkee oo tarvinnu sielt tilata :D

21.6.2012 13:47

joo. täss ootellaan takarenkaaseen roippeita. mut vastaisivat ees puhelimeen, just äskö yritin soittaa niin ei kukaa vastaa, ja toinen numero mikä siel sivuil on nii ei oo käytössä. :|

23.6.2012 23:58

Mitkäs on 160cc yx koneen venttiilinvälykset?

24.6.2012 0:53

0,1mm molempiin.
Lähetä vastaus