Tänne kaikki keskustelu mini- ja välikoon crosseista
Lähetä vastaus

Re: Minicrossin tekniikka

6.4.2012 10:44

Mun thumpstar ei ota ollenkaan yläkierroksia vaikka siitä on putsattu kaasutin ja katsottu ventiilit sähköktkin on katsottu eikä sieläkään ollut mitään.Jo mota iltaa on sitä korjattu ja testattu mutta mikään ei auta.

6.4.2012 13:04

Eeli98 kirjoitti:Jos joltain löytyy ylimääräinen kytkinkehto nii heittäkääpä yv:tä mulle :)

vielä siis olis tarvetta

6.4.2012 13:16

kara cara kirjoitti:Mun thumpstar ei ota ollenkaan yläkierroksia vaikka siitä on putsattu kaasutin ja katsottu ventiilit sähköktkin on katsottu eikä sieläkään ollut mitään.Jo mota iltaa on sitä korjattu ja testattu mutta mikään ei auta.

pätkiikö se yläkierroksilla? kato ettei sulla ole bensaletkut solmussa. jos se pätkii yläkierroksilla niin lähtisin veikkaamaan seuraavaksi magneeton kenttää. siitäki pystyy mittaamaan ne arvot jotenki mutten muista mistä johoista...

6.4.2012 19:39

Ja tulppan vaihtaa vois

6.4.2012 19:41

Eeli98 kirjoitti:
Eeli98 kirjoitti:Jos joltain löytyy ylimääräinen kytkinkehto nii heittäkääpä yv:tä mulle :)

vielä siis olis tarvetta

ei tarvetta enäää :D

6.4.2012 21:38

Mitä meinaatte voiko paikata kemiallisella metallilla vai pitääkö hommata uus lohko?
Kuva
Kuva

7.4.2012 0:22

Uusi lohko.

7.4.2012 0:38

Aika rajun näkösesti lohjennut. Miten meni?

7.4.2012 8:59

Empä tiä, valutteli ennen vähäsen öljyä, mutta päätti sitte näköjää loheta kesken hangella ajelujen.
Mistä uusi lohko, kuinka se asennetaan ja mitä muuta tarvii tehä?

7.4.2012 20:52

Racex_ kirjoitti:Empä tiä, valutteli ennen vähäsen öljyä, mutta päätti sitte näköjää loheta kesken hangella ajelujen.
Mistä uusi lohko, kuinka se asennetaan ja mitä muuta tarvii tehä?

mikä kone tuo on nii vois sit sanoo mist uus lohko? ja koko kone sun täytyy purkaa ja kannattaa ostaa uus tiivistesatsi

7.4.2012 23:02

voisko olla ratas räjähtäny ja levittäny lohkot?

8.4.2012 17:50

Ketjut lähti kerran ja halkas vähäsen tuosta vasemmalta, mutta tuo halkes ihan omia aikojaan 8o
Shinerayn 150 kone kyseessä. Paikkasin sen kokeeks kemiallisella metallilla ja päälle kunnolla sikaflexiä ja uus lohko on mutta eihän tuota osaa hullukaan kasata.

8.4.2012 19:40

Racex_ kirjoitti:Ketjut lähti kerran ja halkas vähäsen tuosta vasemmalta, mutta tuo halkes ihan omia aikojaan 8o
Shinerayn 150 kone kyseessä. Paikkasin sen kokeeks kemiallisella metallilla ja päälle kunnolla sikaflexiä ja uus lohko on mutta eihän tuota osaa hullukaan kasata.

ite sain just viime viikolla oman koneen läjään ku meni kampiakseli poikki 8) ei se loppujen lopuks nii kauhee homma oo purata ja kasata tuo kone ;)

8.4.2012 20:00

Ne vaiherattaat hirvittää, kun purattiin kaverin varaosakone nii lenteli jousia ja niitä rattaita. :s

8.4.2012 23:21

Joo elikkäs ongelmana olisi semmoinen että 125 jialingin kone ja kytkin on liian löysällä, eli kytkinakseli väärässä boorissa (?) Itse en saanut akselia pois reijästä edes lievällä voimankäytöllä. Onko joku kikka millä saa pois vai pitääkö ottaa koko sivuposki irti?
Lähetä vastaus