Eli tulokset-topic kyseiselle kilvalle. Katsoin fiksuimmaksi tehdä oman topicinsa, vielä kun tämän saisi stickyksi...
Alta löytyy yksinkertaisesti luokat ja säännöt, kysymykset ja keskustelu löytyy kilpailun omasta aiheestaan.
Vakiopytty-Classic-50cc:Vakiosylinteristä tehdylle olisi mun mielestä hyvä olla olla oma "luokka", koska vakiokiuas on vanhoissa ilmajäähyrohjoissa kuitenkin vähän tai usein tuntuvastikin haastavampi aihio kuin monet tarvike- tai viripytyt.Eli mopon vakiopytyllä mennään.
Classic-50cc:Jos taas sylinteri on muu kuin kyseisen koneen alkuperäinen (esim. Suzukin tapauksessa vaikka Power+).50cc koneiden 2 eri luokkaa ei tietenkään estä vertailemasta Classic 50cc ja
Vakiopytty-Classic 50cc -luokkien tuloksia keskenään. Paremmat eväät 50cc "yleisen sarjan voittoon" lienee kuitenkin Classic 50cc -luokan mukaisella rassilla.
Classic-80cc ja pienemmät:Sama kuin Classic-50cc mutta suuremmilla tilavuuksilla. Iskutilavuus kuitenkin rajoitettu 80ccPro-modified:Itsetehdyt nestejäähdytteiset ja vastaavat hienoudet, kuutiotilavuus vapaa. Kovimmista kovimmat värkit siisKaikissa luokissa sääntönä pätee uusenduroiden totaalinen poissulkeminen. Eli Minarelli AM6 ja Rabasakoneisilla ei ole mitään asiaa tähän topikiin. Jos kannatusta on, niille voi perustaa omankin topikinsa. Nykyisellään turha sotkea niitä vanhempiin mopoihin, suurempien konfliktien välttämiseksi.
Mittaustulokseksi kelpaa tutkalukema (joskin poliisien mukaanhärkkimistä mittaustuloksen hankkimiseen en suosittele), tai GPS-mittaus. Sigmatuloksetkin hyväksytään listoille, mutta ovat epävirallisia.
Nalle Puch idean isänä tarkastakoon ja hyväksykööt/olkoot hyväksymättä topikin
. Ideanahan on siis oppia ja pitää hauskaa, ei niinkään täysin vakavamielinen kisailu.
Ja tosiaan, Herra Burt Munron muistolle, henkilöä suuresti kunnioittaen. Ken ei herraa tiedä...
http://en.wikipedia.org/wiki/Burt_Munrohttp://www.indianmotorbikes.com/feature ... /munro.htmedit: Tekstiä ja sääntöjä korjailtu 8.11.07 n.14:00. Samoin "kiihtyvyyskilpailu" lisätty, eli samat luokat pätevät, rinnalla kuitenkin 150 metrin ja 200 metrin kiihdytystulokset.
edit: Tugen tulos parantui
edit:
Rankinglista - huippunopeudet:Vakiopytty-Classic-50cc:1N2O Suzuki S1 vakiopytty - 69km/h mittaustapa GPS
(kunnes toisin määrätään).Betaversio Tunturi DX - 100km/h - Mittaustapa matemaattinen laskutoimitus. Eli Betaversio mukana jäniksenä, ei siis hallitse mitään sijoitusta toistaiseksi.
Classic-50cc: 1.PV-Patu Suzuki PV Nakkilan RM50 - 95km/h mittaustapa GPS
2.rossipoika Suzuki S1 p+50 - 93km/h mittaustapa GPS
3.jt-87 18mm mikuni & homemadeputki - 83km/h mittaustapa GPS
4.SuzukiPv^^ Suzuki PV p+50 - 82km/h mittaustapa GPS
5.Tume34 Suzuki R p+50 - 78km/h mittaustapa GPS
-----------------------------------------------------------------------------
Epäviralliset:
#.LohiS Suzuki PV p+50 - 90,1km/h mittaustapa sigma
Classic-80cc ja pienemmät:1.Sarvi-Perkele Suzuki S p+80 - 121km/h mittaustapa GPS
2.Tuge, Solifer SM metrakit 75cc - 107km/h mittaustapa GPS
Pro-modified:1.jt-87 Suzuki S1 P+50cc Casereed - 82km/h mittaustapa GPS
2.G-sus Tunturi Hopper 74cc - 79.6km/h mittaustapa GPS