17.3.2007 22:30
17.3.2007 22:32
17.3.2007 22:40
Soukka kirjoitti:Itellä oli joskus ideana ottaa jonkun vanhan piikin takajarru kamat halpuuden takia ja patentoida mopottimeen, pv:n vanteeseenhan saa helposti kiinni levyjarrulle palikan kun hommaa toisen samanlaisen kumin kuin rataspuolella ja patentoi sen kiinni toiselle puolen.
Etujouset sais helpoitenkin varmaan kireemmäks laittamalla holkit sinne sisään ja jäykempää öljyä.
17.3.2007 22:43
suzuki_king kirjoitti:Toinen vaihtoehto olisi hankkia jostakin jonkin enskan takajarru härpäkkeet ja muokata niistä sopivat.
17.3.2007 22:45
Jukke- kirjoitti:Tämä olisi ehkä homman helpoin osuus. Enskojen takajarrun työsylinterit ovat kahdella pultilla kiinni rungossa, joten kiinnitys ei ole ongelma, jos omistaa hitsivehkeet ja taidon käyttää niitä. Myöskään jarrun käytön mahdollistaminen ei ole vaikeaa, riittää kun saat jarrupolkimeen "kepin" joka sitten menee työsylinteriin, ja kun poljinta painaa, homma toimii.
17.3.2007 22:53
suzuki_king kirjoitti:
Niin ja tuon Ärrän etujousitustakin varmaan pitäisi vähän miettiä kun on aivan liian löysä kovempaan ajoon. On kuin vietereillä ajaisi...
17.3.2007 22:55
Tume34 kirjoitti:suzuki_king kirjoitti:
Niin ja tuon Ärrän etujousitustakin varmaan pitäisi vähän miettiä kun on aivan liian löysä kovempaan ajoon. On kuin vietereillä ajaisi...
En nyt sanoisi sen olevan löysäkään, päinvastoin. Pitää stefat kunnossa ja öljyt sisällä, niin esijännitystä kyllä löytyy jopa liikaakin.
Suurempi ongelma onkin säätöjen puutteellisuus...
18.3.2007 14:31
19.3.2007 20:19
22.3.2007 16:16
24.3.2007 17:55
24.3.2007 22:08
-Zone- kirjoitti:Pikaisesti vilasten näistä voisi jotain vinkkejä irrota:
http://www.tonyfoale.com/Articles/Frame ... waMods.htm
http://www.carbibles.com/suspension_bible_bikes.html
24.3.2007 22:34
24.3.2007 23:27
15.4.2007 20:00