14.11.2007 10:54
14.11.2007 10:58
Nalle Puch kirjoitti:Eikös tuo katettu pikku-Suiza ole kuin tehty huippunopeuskisaan varten - luulisi ilmanvastuksen olevan oleellisesti pienempi kuin missään muussa mopossa? Siis jos kuski vaan mahtuu edes suurimmaksi osaksi katteiden taakse piiloon.
14.11.2007 11:28
Nalle Puch kirjoitti:Mulla taas on tavoitteena päästä Super Sportin vakiopyttyä aihiona käyttäen 110 km/h. Saapa nähdä montako pyttyä pitää viilata pilalle ennen kuin ollaan siellä päinkään...
14.11.2007 17:38
14.11.2007 20:23
15.11.2007 0:57
Betaversio kirjoitti:Am6:n mäntä kestää kohtuullisesti kierroksia, joten siitä ei ole kiinni.
15.11.2007 19:49
vezcu kirjoitti:...Aqua yms. kuitenkin sen verran matalaviritteisiä jo viriosiltaankin, että pääskööt mukaan.
15.11.2007 20:34
Sarvi-Perkele kirjoitti:Kuinka paksut männänrenkaat noissa Am6 männissä on, ja kuka niitä myy? Entäs kriittiset mitä, männäntapista männänlakeen, ja helman pituus?
15.11.2007 20:44
Betaversio kirjoitti:Am6:n männissä on milliset renkaat.
15.11.2007 23:52
16.11.2007 0:40
Suikkanen kirjoitti:Onko ne mopon renkaat vapaavalintaiset. Esim. karkea ja leveä nappularengas hidastaa vauhtia selkeästi. Renkaan koolla tuskin on väliä kun välityksiäkään ei ole rajattu. Ja tuohon aerodynamiikkaaiheeseen palatakseni, onko eri muotoinen bensatankki sallittu tai TT peräkuuppa?
16.11.2007 1:25
16.11.2007 15:30
16.11.2007 16:02
16.11.2007 16:18