24.4.2008 14:16
24.4.2008 17:05
24.4.2008 20:00
24.4.2008 22:16
13.10.2008 20:25
3.12.2008 22:38
3.12.2008 22:49
8.1.2009 16:30
8.1.2009 23:14
julpero kirjoitti:voiskohan käydä esim kuorma autojen ym perä akselit ?
23.10.2009 0:27
sape kirjoitti:Olisi todennäköisesti mahdollista tehdä kampiakseli cnc-työstönä. Suikan mottiinhan se täytyisi mitoittaa, muttei tietenkään samalla iskulla kuin pv.
Materiaaleista enemmän tietävät osaavat sanoa millaisesta aineesta se olisi järkevin tehdä. Kuinka käsittelisin laakerikaulat? Entäpäs tasapainotus? ja muita tekiöitä..
13.3.2012 19:09
10.5.2012 15:09
Iikalla ja kumppaneilla on kx60/kx80 innerotori sähköt kilpamopossaan, meni kuulemma aivan bolt on.sape kirjoitti:Olettekos sovitellut pv:n kampuran päähän toista vauhtipyörää, esim kasikymppi rosseista? Virtapuolta pitäisi vähän päivitellä.. muistelin että 80-luvun 80cc yz:ssä kartio taisi olla samanmoinen. Passeli aluslevy oliskin sitten vain sovittelukysymys.
Pikku hifistelynä vielä ajattelin vaihtaa mg-puolen runkolaakerin "rullamalliksi". Muuta hyötyä ei taida olla kuin pidempi käyttöikä ja sekin sinällään tässä hommassa on melko merkityksetöntä. Malli 204 / ET NJ , mitat vastaa 6204 laakeria. Rullalaakereista voipi ajankuluksi lueskella http://www.schaeffler.fi/content.schaef ... h_cage.jsp
16.2.2015 20:04
16.2.2015 20:40
J11 kirjoitti:Oletan, että näin on mahdollista saada parempi teho, koska imuvaiheessa polttoaine-ilmaseos pääsee nopeammin huuhtelukanaviin läpiltä/läppäkanavasta.
J11 kirjoitti:Tällä myöskin perusteli huuhtelulähtöjen ja sylinterin huuhtelukanavien välisen (mahdollisen) portaan tasoittamisen tarpeettomuuden.
16.2.2015 21:35