9.11.2007 14:45
9.11.2007 15:08
Nalle Puch kirjoitti:
Tämmöstä näin ensi alkuun. Älkääkä jampat alkako kinata että kuinka kovaa enturon pytyllä pääsee viilaamatta. Ainakaan ennen kuin on näyttää GPS-tuloksia.
9.11.2007 15:25
kiljubuu. kirjoitti:Mun mielest uusenduroille vois olla jokin yli 50cc luokka. Sieltä voisi löytyä enemmän kunnon virittäjiä kun vakiopyttyjen luokasta.
9.11.2007 15:31
9.11.2007 15:37
9.11.2007 15:45
9.11.2007 15:57
Itsekkin sillä kannalla että näillä 6-vaihteisilla ajoneuvoilla olisi omat luokkansaSora00 kirjoitti:Itse olisin ainakin kiinnostunut Am6 ja Rabasan mottien kiihtyvyydestä (Ja samalla huippunopeudesta), mutta kun yleisesti mittaustulos on luokkaa "100 suuttimella, 120 teharilla".
Miksei voisi olla luokka "Newpower 50cc/6vaihdetta"?
Jatkakaa modet vain samaa linjaa, Itse en ainakaan tahdo kuulla yhdestäkään mittarilukemasta tai ns. "arviosta".
9.11.2007 16:50
9.11.2007 18:17
vezcu kirjoitti:Entäs mitä tapahtuisi jos sääntöihin lisättäisiin, että pitää olla mäntäohjattu taikka että läppäsysteemi on itse rakennettu.
9.11.2007 18:22
9.11.2007 18:31
9.11.2007 19:25
Atech kirjoitti:Niin, kompensoiskohan ilmajäähy-virittäjien taito sen uusenskan reilun etumatkan antavan tekniikan. Edelleenkin ehdotan että uusenskoista (jos edes otetaan mukaan) kiellettäisiin isommat pytyt, että ei mene rahalla kilpailuksi.
9.11.2007 20:14
9.11.2007 20:25
Eetu96 kirjoitti:Täytyy vissiin yrittää kasata tosta joku 50cc poweri paketti ja kokeilla miten sillä pärjätään.
Kannattaisiko noissa vertailuissa sitten ottaa huomioon
kuskin+mopon yhteismassa? Meinaan vaan että on se vähän eri asia jos 50kg kuski vetäsee huipuiksi 90km/h kuin että 105kg kuski vetäsee taas 85km/h.
9.11.2007 21:42