27.2.2006 22:46
ja nuo on tehjollisia puristussuhteita eli laskettu siitä hetkestä kun mäntä peittää pako-aukon.
27.2.2006 23:46
27.2.2006 23:55
Pvracing kirjoitti:joo se ds on ihan sama kone kun pvn 5 vaihteinen... ja siinä on 80 rm pitempi-iskuisella kampiakselilla.. seinäjoen kesmotorssis oli sellanen ds myynnis ja siinä oli ainakin 5-vaihteinen 80 rm:än kone kiinni.. ja se oli kuulemma alkuperäinen kone siihenOG-289 kirjoitti:miks kaikki tarjoo sitä rm 80cc laatikkoo??? ku vaohtoehton ois ds 80cc 5 vaihteinen mikä menee ihan suoraan. ds ja pv on periaattees sama kone, paitsi ds on kurostamaton ja siin on 5 vaihteinen loota ja kannessa on jäähdytys rilat hiukan erillaiset.
28.2.2006 0:27
28.2.2006 8:41
Höylä kirjoitti:tuo 7:1 tehollinen puristussuhde on lähinnä niille moottoreille maksimi, joissa ei ole käytössä paljealueellista kantta
28.3.2006 23:48
28.3.2006 23:50
28.3.2006 23:53
28.3.2006 23:58
29.3.2006 5:24
hillboy#1 kirjoitti:jotain konetekniikan mestariteostako te pojjaat suunnittelette? Eikö olis vaan helpompi heittää PV:ssen esim. 125cc RM:n kone? Tai vaikka RS:n jos rahaa löytyy? Tai no... miks helvetissä laittaa pientä mopoa kun on isompiakin laitteita tarjolla?
1.4.2006 12:50
jotain konetekniikan mestariteostako te pojjaat suunnittelette?
Eikö olis vaan helpompi heittää PV:ssen esim. 125cc RM:n kone? Tai vaikka RS:n jos rahaa löytyy? Tai no... miks helvetissä laittaa pientä mopoa kun on isompiakin laitteita tarjolla?
3.6.2006 15:21
3.6.2006 18:41
6.7.2006 20:39
6.7.2006 22:28