10.2.2014 16:09
14.2.2014 1:06
14.2.2014 23:46
Teeppä se. Ja jos ei vieläkään lähde lentoon, niin pätkäse alkukäyrästä se pakokanavan mitta pois. Vasta sen jälkeen metallinkierrätykseen.Toki testiä tulee vielä toisellakin pytyllä, jolla tuo screenshotissa näkyvä tehotavoite on vähintäänkin järkevä ja laskurissa näkyvät ajoitukset ja kierroskaistatkin ovat aikalailla samaa luokkaa.
15.2.2014 0:10
15.2.2014 17:45
15.2.2014 17:58
rossipoika kirjoitti: Jäiskö se malossin pakoajotus vaivaset 10 astetta tosta laskenta-arvosta?
Toisekseen olet tehnyt TÄYSIN eri putken jos siellä alkukäyrässä on 40-50mm extraa.
...pätkäse alkukäyrästä se pakokanavan mitta pois. Vasta sen jälkeen metallinkierrätykseen.
Oliko joku ostanut argon pullon jostain saksasta, mihin hintaan ja onnistuuko sellaisen täyttö/katsastus suomessa?
Waltter-Racing kirjoitti:Harmittavan alas jäi tuon putken istuvuus. Alkupäästä pelaamalla käännöksiä olis saanut tuon istumaan normaalille korkeudelle. Okei, toisille ulkonäkö, toisille toimivuus, joillekin ehkä molemmat... Tuossa oli vaan lähtökohdat oikeasti siistille putkelle.
15.2.2014 19:41
15.2.2014 22:16
rossipoika kirjoitti:Käsittääkseni sillon kun tuo laskuri oli uusi niin Sarvi kalkuloi muutamallekin jantterille putkien mitat ja ne olivat toiminut ok. Oliko Beta yksi niistä onnekkaista?
16.2.2014 12:58
Tämän putken suunnittelussa ei ole kyllä pahemmin ajatuksia uhrattu torvivakioille tai muillekaan blair ehxhaustin arvoille. Alkukäyrä on kyllä pitkähkö ja maltillinen, mutta muuttuu sitten hyvinkin nopeasti jyrkäksi diffiksi.Walter-Racing kirjoitti:Reipas torvivakio on ainakin ollut käytössä..?
16.2.2014 15:32
16.2.2014 18:06
18.2.2014 23:40
19.2.2014 22:45
5.11.2014 19:58
18.1.2015 14:11