18.9.2007 9:30
Zam64 kirjoitti:12 mm kassu
50 CC kone
ilmajäähdytteinen
runko ja kone pari ja tieliikenteeseen hyväksytty (eli esim SS:n runkoon ei saa pistää PV:n konetta)
3-miehiset joukkueet (kahdellakin voi ajaa)
ei Desibeli rajoitusta
18.9.2007 11:23
Sarvi-Perkele kirjoitti:Tuo kisa sitten lienee endurancetyyppinen kun on 3-miehiset joukkueet ja kaasarirajoitus noin pieni?
Minkälaisia huippuja / tehoja nuo vehkeet mahtaa ottaa? Onko noista kisoista mitään kuvia tai sivustoja olemassa, vai meneekö ihan viidakkorummun kautta?Zam64 kirjoitti:12 mm kassu
50 CC kone
ilmajäähdytteinen
runko ja kone pari ja tieliikenteeseen hyväksytty (eli esim SS:n runkoon ei saa pistää PV:n konetta)
3-miehiset joukkueet (kahdellakin voi ajaa)
ei Desibeli rajoitusta
8.12.2007 14:36
...siis peksyhän joutuu tekemään sen varsinaisen valumallin koivuvanerista. Ei pieniä malleja kannata tehdä muusta ja kun peksy joutuu tekemään kerta tuon valumallin, niin minkä takia täytyis tehdä toinen malli.
Jos kirjotat sinne niin viittitkö kysyä peksyltä: Minkä takia se suunnittelee nyt jo huuhteluita yms kun se menee turhan vaikeaksi tehdä tommosia sinne mallin sisälle (ne kannattais varmaan jättää koneistettavaksi) ellei raaka sylinteri ole jo odottamassa koneistusta
..ja sitä paitsi ei voi valaa tollasta mallia, kun ei siihen saa hellityksiä/keernoja järkevästi vai miten se meinaa ne toteuttaa.
Kuinka paljon peksy tekee itse olisi kanssa kiva tietää vai suunnitteleeko vain? Eli mitä näistä peksy tekee muuta kuin suunnittelee
Jaajaa sittenhän tää sijoittuu ihan hi-tech luokkaan.
Noita tulostimia ei sitten ihan joka pajalta löydy, mutta silti ei se voi tehdä sellasta mallia, joka vastaisi täysin valmista lopputulosta, koska itse valumalliin täytyy lisätä 1% kutistumat (siis jos valurauta kyseessä)
..ja kaiken lisäksi hellitykset eli kanavista ei tule vielä kunnollisia. Voihan ne suunnitella jo valmiiksi, että koneistus sujuu kivuttomammin.
Tossa on muuten sitten ihan helvetimmoinen homma tehdä koko sylinteri itse, että en ihmettele jos projektissa kestää.
8.12.2007 15:42
peksy kirjoitti:Toinen juttu mikä pisti silmään, oli boost-porttien koon vaikutus. Pienet buustit toimii milteipä paremmin kuin isot. Tulosten luotettavuus on aivan olematon, koska en ymmärrä virtaussimuloinneista yhtään mitään.
8.12.2007 18:58
peksy kirjoitti:Mopokisajätkät, jos tämä onnistuu niin tehdään sitten viiskymppisiä pyttyjä RS:n kanavilla!
-p
16.6.2009 22:47
23.7.2012 9:54
DraGma kirjoitti:Vieläkö tämäkin homma on vireillänsä? Jo todella kauan oon seuraillut ja duunailu on tuntunut nytkähtävän paikalleen. Kansa vaatii tuloksia!
21.6.2015 2:33