26.10.2009 0:05
JariVV kirjoitti:Paras teho takapyöriltä: 8,27 hevosvoimaa, 14640 kierr./min
Paras vääntö: 4,9 Newtonmetriä, 5060 kierr./min
Maksimikierrokset: 20.240 kierr./min
26.10.2009 11:27
Tuon tapaista kans tarkoitin tolla RR-porttauksella ja samalla mietin, että mitähän tuollainen pytty maksaa jos/kun menee munilleen...Sarvi-Perkele kirjoitti:Tekisi mieli neuvoa vetäisemään pako tuonne 195 asteen tuntumaan, imu 200 paikkeille, ja huuhteluja taitaa olla jo liikaakin, joten viilaamaton mäntä.
27.10.2009 10:33
27.10.2009 14:06
23.3.2010 14:38
23.3.2010 20:30
23.3.2010 21:30
24.3.2010 11:22
28.3.2010 18:39
No kehveli, stroukkaus vaatii jo vähän kehittyneemmät taidot ja työkalut! Laitahan sitten ihmeessä raporttia ja kuvaa kun saat tuon viimeisimmän rakennelman pelittämään. Paljonko tuollaisessa pikkukonessa muuten pystyy iskua pidentämään?JariVV kirjoitti:Putkia tuli tehtyä mutta tuo edellä mainittu tulos jäi parhaimmaksi. Nyt on vanha kone myyty ja yksi uusi motti tehty sekä toinen uusi tekeillä jonka stroukkasin ja porasin sekä laitoin Honda CR:n tyylisen reed-läpän. Tältä viimeisimmältä odotan paljon. Porttaamaankin aloin ja alkaa olla pitkällä. Aukkojen pinta-alat alkas olla lähellä mutta ajoituksia vielä hieman liian vähän joten hieman täytyy kairata vielä.
6.4.2010 17:16
6.4.2010 20:48
Aika mukavasti olet saanut iskua pidennettyä suhteessa alkuperäiseen iskunpituuteen. Paljonkos iskutilavuus kasvoi?JariVV kirjoitti:No kyllä sitä pystyy lisäämään useamman millin. Itse laitoin iskua lisää 2mm ja kone onkin jo kasassa. Kampikammion tilavuuden pienentimistä lähdin liikeelle ja nyt olisi tässä kokoluokassa varmaan jo melko hurja motti kyseessä vaikka nyt näin itse omasta tekeleestä sanon. Pakoputkea olen tässä suunnitellut mutta ennen kuin pääsee omaa putkea tekemään niin tarvitsee tehdä parille kaverille 2 patskaria.
Laittelen kyllä tänne tietoa sitten ajallaan. Onko muut puuhanneet näiden kanssa enää ollenkaan?
7.4.2010 9:33
7.4.2010 10:49
12.4.2010 14:51
16.4.2010 9:08