12.3.2007 23:07
12.3.2007 23:20
13.3.2007 0:27
13.3.2007 0:40
Tume34 kirjoitti:Nooh kaipa tuo viikonloppuna pääsee itse kertomaan asiasta..
17.3.2007 12:52
19.3.2007 13:00
Masqutti kirjoitti:Sitten pitäisi mittailla ilmanpaineita, -kosteutta, lämpötilaa jne. että saisi tarkkuuden kohtuulliseksi..
19.3.2007 14:53
Masqutti kirjoitti:... TM -lehdestä tuttu "peiseler" on minulla käytössä.. helppo kiinnittää mihin tahansa ajoneuvoon ilman suurempaa säätöä, ja ottaa aina samaa mittaustulosta riippumatta ajoneuvosta, ei siis vaadi erillistä kalibrointia kun vaihdetaan toiseen ajoneuvoon kiinni...(!) ...
19.3.2007 15:10
suzuki_king kirjoitti:..."Peiseler"...? Onko tuo semmoinen "ajotietokone"...
19.3.2007 20:10
21.3.2007 20:41
Saha1-91 kirjoitti:Onko "Home Dyno" Kenellekään tuttu?..
25.3.2007 13:20
27.3.2007 10:47
Sarvi-Perkele kirjoitti:Masqutti kirjoitti:Sitten pitäisi mittailla ilmanpaineita, -kosteutta, lämpötilaa jne. että saisi tarkkuuden kohtuulliseksi..
Niin kannattaa huomata että mittaapa sitten dynolla tai tiellä, niin joka tapauksessa nuo edellämainitut asiat tulee huomioida.
28.3.2007 14:54
11.4.2007 15:05
Masqutti kirjoitti:vaikuttaako ympäristön lämpötilan muutos kuinkakin merkittävästi... esim. 10 C' astetta? tai sitten ilmanpaine/kosteus?
11.4.2007 17:21
Saha1-91 kirjoitti:Persdynokin kyllä on aikalailla samaa mieltä, varsinkin jos menopeliä ei ole säätämässä joka lämpötilalle erikseen. Ilmanpaineellakin(korkeus merenpinnasta) piti olla aika suuri vaikutus, kosteudestä en sitten tiedä ollenkaan.