Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Keeway F-act 50 vm.2008

26.11.2018 0:23

En oikeen tiedä, kokeilen eka vakiotankoa ja katon sitten että hommaako uutta tankoa ja adapteria sen kunniaksi :)
Ja maalaisin muuten sähkönsiniseks, mutta oon alkanu tykkäämää hopeasta väristä ;)
Muttajooh, saa nyt nähdä... Onneks on talvi niin on aikaa rassata 8)

Re: Keeway F-act 50 vm.2008

27.11.2018 17:41

Halvempi mutta taitoa vaativampi kikka olisi yliteipata etukate violetistä hopeaksi. Rulla hopeaa teippaukseen tarkotettua kalvoa ei ulkomailta kustanna paljoa, jos vertaa katteen maalaamisen. Maalit + kunnon lakat nousee äkkiä hyviin hintoihin mikäli haluaa oikeasti hyvää pintaa. Itse olen joskus paikallisista mainostoimistoista kyselemällä saanut yli jääneitä pieniä rullia kalvoa eri väreissä.

Re: Keeway F-act 50 vm.2008

27.11.2018 18:19

Kiitti neuvosta Niko, pitää miettiä tota vaihtoehtoa jos joskus myöhemmin alkaa hopea kyllästyttämään. Tällä kertaa ei tarvi maksaa itse mitää, kaveri maksaa itse aiheuttamat vahinkonsa. :)
Sen takia voisikin ottaa mahollisimman kallista hopeaa :seko:

Re: Keeway F-act 50 vm.2008

10.12.2018 2:48

tuo yliteippaaminen on tosiaan paljon hankalampaa, ja jos naarmuuntuu niin näyttää rumemmalta.

Re: Keeway F-act 50 vm.2008

10.3.2019 22:35

Moro täällä oleville pitkästä aikaa! Kiiwi on talven aikana muuttunut "vähän", kuten kuvasta saatte nähdä. :)
Elikkäs, etukätee on maalattu hopeiseksi, tankoadapteri ja siihen sopiva tanko on vaihdettu alkuperäsen tilalle yms.
Mittari on vielä väliaikainen ratkaisu xD
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.