Kiitoksia palautteesta! Mennään eteenpäin
Tosiaan osat meni hiekkapuhallukseen ja maalaukseen liikkeeseen. Ne oli siellä noin kuukauden, kunnes sain tiedon että osat olisivat valmiita noudettavaksi. Olen todella tyytyväinen lopputulokseen ja palvelu oli nopeaa ja hyvää.
Noh, tästä alettiin sitten kasaamaan suurella innolla ja hommat eteni hyvässä tahdissa. Tuli vaihdettua mm. etu- ja takapyöränlaakerit, sekä keulan laakerit. Kuvat kertokoon lissää. Pahoittelut, osa kuvista vinottain, en onnistunut kääntämään niitä...
Tähän väliin voisin kertoa koneesta.. Päätin aluksi että vaihdan vain kampuran magneeton puoleisen stefan, koska se fuskasi. Mutta kun Lohkot avattiin, huomattiin aluksi että kytkin kruunuun oli kulunut syvät urat, sekä levyt olivat tosi kuluneet. Vesipumpun stefa oli vuotanut, joten öljyt ja nesteet olivat sekaisin, toinen petari oli halennut.. Ihmettelen miten tällä on pystytty vielä ajamaan
Vähän on kulahtanut.. Eipä tarvinnut kauheasti miettiä että, mitähän laittaisi uusiksi..
Uusia osia koneeseen:- Vesipumpun korjaussarja
- Kytkin kruunu
- 5-levyinen polinin kytkin jäykemmillä jousilla
- Kaikki koneen stefat ja tiivisteet
- Petarit
- MVT sport 50cc sylkkä
- Hiilikuituläpät
Maalasin kytkin- ja magneetonkopan kiiltävällä mustalla, sekä punaisella vesipumpun "kopan".
Laitan aluksi tuon vakio 16mm kaasarin kiinni ja ajelen sisäänajot. Sen jälkeen varmaan isompi kiinni..
Mutta sit voidaan jatkaa kuvilla etiäppäin...
Tuli parsittua kasaan ja käyntiinkin lähti.. Sitten maalasin etukatteet mustalla ja ostin muutamat osat, esim. pikakaasukahva, tangonpääpainot, tuorevoitelupumpun suojalevy, jne.
Tuli myös uudet jarrupalat ostettua taakse, koska olihan nuo jo loppuun ajetut
Uusi ja vanha
Ja loppuun vielä kuva tämänhetkisestä kunnosta
Palautetta vaan tulemaan! Jatketaan sitten kun hommat etenee
- Malis