Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.
Lähetä vastaus

Re: FATTYWHEEL POPPISKOBA, 10K SPESIAALI s.5!!!

20.5.2018 15:19

Sulla on kaikki osa-alueet hallussa! :D

Stancee, tuningia, customia. Metallitöitä, lasikuitua, konehommia. Inspiraatiota ja ideoitakin riittää! 8)

Ehdottomasti keep on going!

Re: FATTYWHEEL GY6, uudet katteet ja katsastus, s.6!!!

5.6.2018 13:00

Hyvää iltapäivää jälleen tänne mototin puolelle!
Heti alkuun kiitos n3d:lle tsemppaavasta kommentista, hyvä kuulla että joitain kiinnostaa tämän topicin edistyminen ;)
Muttamutta, paljon uutta on tapahtunut edellisen päivityksen jälkeen. Lasikuitukatteet ja poppivehkeet myin äkillisen käteisen tarpeen iskiessä. Ajelin skoootterilla pari kauppareissua ilman katteita viikon ajan, modasin tankin penkin alle ja lyhensin skootterin runkoa rälläköimällä kaiken iskarinkiinnikkeen takaa pois. Hetken mielijohteesta tottakai... :lol:

Kuva
Kuva

Noh, eräänä iltana päätin ajella pidemmän lenkin ilman katteita Oulun keskustaan. Menomatka meni ongelmitta, mutta paluumatkalla ajoin yöratsiaan ja Poliisit vei kilvet.. :s
Eli tosin sanoen projektointi jatkukoon. Ihme etteivät takavanteeseen onneksi puuttuneet, ainoastaan rungon takaosa + valot + vilkut + mittaristo ja katsurille näytille.
Kuskasin skootterin isäni tallille jossa hitsasin rungon takaisin yhteen. Lisäksi asensin takavalon ja led-minivilkut underiin sekä bensatankin takaisin omalle paikalleen.

Kuva
Kuva

Krossitangon paikalle vaihtui vakiotanko, mutta vain katsastuksen ajaksi. Krossitanko siis vaihtuu heti kun kilvet on saatu takaisin. Poliisit eivät myöskään puuttuneet keulan madallukseen joten matalan ajoasennon saan onneksi pitää. Tangon jälkeen etuvilkut ja uudet sisäkatteet.
Sitten katteiden pariin. Hioin keltaiset takakatteet, alakatteen, lokarin ja uudemman CPI:n etukatteen muoville asti ja uudet akryylipohjamaalit päälle.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Seuraavaksi metallihohtosininen ruiskumaali pintaan ja lakat päälle. Sitten kaikki katteet kiinni, skootteri tallista pihalle ja fiilistelemään 8). Alkaa tuosta sinisestä tulla jo oma tavaramerkki kohta, kaikki kun pitää olla sinistä... :lol:
Muttamutta, toivottavasti tälläviikolla ennätän vielä käymään katsastusasemalla tuon kanssa, sen jälkeen krossitanko takaisin kiinni. Eteen vakiovilkkujen tilalle vaihtuu toinen etuvalo jossa led vilkut samassa umpiossa, topicin alkupäässä siitä enemmän juttua.
Eli palaillaan viimeistään katsastuksen jälkeen tangon vaihdon merkeissä, stay tuned!

- Niko

Re: FATTYWHEEL POPPISKOBA, uudet katteet ja katsastus, s.6!!

5.6.2018 20:39

Outoa että kirjoitti vilkuista, koska ne ei ole mopossa pakolliset, mutta jos vilkut on niiden täytyy toimia.

Hieno laitos kylläkin on tulossa :)

Re: FATTYWHEEL POPPISKOBA, uudet katteet ja katsastus, s.6!!

6.6.2018 14:36

V_T_E_C kirjoitti:Outoa että kirjoitti vilkuista, koska ne ei ole mopossa pakolliset, mutta jos vilkut on niiden täytyy toimia.

Hieno laitos kylläkin on tulossa :)

Tää on kyllä erikoinen. Kerran kaveriporukalla jouduttiin ratsiaan. Kaveri kenellä oli skoba, vilkkuja ei ollut kiinni niin menetti kilvet sitten siitä. Omassa mopossa ei ollut vilkkuja kiinni, kysyivät vain enkö tykkää vilkuista. Sitten päästivät meidät muut jatkaa matkaa ja kaveri skobansa kanssa kotiin..

Re: FATTYWHEEL GY6 /// uusia kuvia, s.6!!!

16.6.2018 22:41

Iltaa motottajat!
Juu itsekkin sitä vilkkuasiaa mietin mutta poliisi väitti että vilkkujen täytyy olla ja toimia jos niille tarkoitettu katkaisija löytyy tangosta...
Muttamutta, nyt on skobaa saatu etenemään. Uutta osaa tullut tangon lisäksi uusi variaattorinhihna, ilmanputsari ja kaasarin korjaussarja. Nyt skootteri läy ja kukkuu kuin pitääkin. Valot toimii ja kilvet on saatu takaisin.
Tänään tuli käytyä miitissä ja kuvausilma oli varsin hyvä! 8)

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Pohja raapii töyssyissä maata ja ajotuntuma on jäykkä ja matala. Mukavan kulkuinen kun huiput kiipeää 70km/h tienoille gps:ään. Seuraavan tilin jälkeen olisi suunnitelmissa vaihtaa äänenvaimennin kiinalaiseen kopio-akraan, kellään kokemuksia moisesta pöntöstä? Myös videota Oulun miitistä linkkailen lähipäivänä tänne mikäli lukijoita kiinnostaa.
Juhannusta kohti mennään, ajelkaa varovasti. Palailen tänne uusien osien merkeissä, pahoittelut hidastuneesta päivitystahdista.

- Niko

Re: FATTYWHEEL GY6 /// uusia kuvia, s.6!!!

17.6.2018 22:53

Pari huomiota mitä itse tässä miettinyt, oisit vaan härskisti laittanut sen vielä leveämmän vanteen! Vanteet jos maalais mustaksi niin takaa ei tuo peltivanne paistais niin paljon.

Toiseksi kun alkuperäisestä suunnitelmasta on muuttunut jo tekniikka ja katteet kokonaan niin käytännössähän tyyli muuttui kokonaan :) itse olisin edelleen sen 2T tekniikan kannalla, nelareistakin kun itsellä kokemusta.

Noista tuon mallin katteista en oo koskaan tykänny, on vähän sen näkönen kuin olisi ajettu tolppaan ja keula taipunut sisään, ota haaste ja laita keisarille uudet vaatteet. Hommaa jotkut aprilian katteet esim ja modaa kiinni. Ei oo niin vaikeaa kuin luulisi ;) nämä nyt toki makuasioita mutta tulee sillä silmällä katsottua että mitä ite tekisi ja niistähän voi joskus jotain ideaa saada.

Ps. Millaisissa töyssyissä ajelet jos pohjakate ottaa maahan, tuossahan on varmaan 15cm tilaa? :D

Re: FATTYWHEEL GY6 /// uusia kuvia, s.6!!!

20.6.2018 16:23

Kyllähän ton keulan ilme muuttuisi paljon jos laittas sellaset etupumput joissa akseli on keskilinjassa. Niillä sais eturenkaan pois tosta tolppa asennosta. :D

2tahti tekniikka on aika lailla mielipidekysymys, toi 70kmh jo kuulostaa itselle aika hullulta ajaa noin nopsaan madalletulla skootterilla. Nelituhnu äänet on kuitenkin mulle prioriteetti.

Katteetkin on mielialakysymys, itsekin katellut vaihtovaihtoehtoja, mutta mikään ei oo niin siisti katesarja että jaksaisin nyhrätä kiinnikkeet niille. :lol:

Re: FATTYWHEEL GY6 /// probleema, s.6!!!

24.6.2018 19:59

Iltaa taas lukijat!
Alkuunsa kiitokset kommentoineille n3d ja jerepe. Itse tykkään tämän mallisista katteista niiden yksinkertaisuuden vuoksi. Katteet on yhtenäiset ja kevyet rakenteeltaan joten näillä mennään. Takavanne pysyy ainakin vielä hopeana, leveämmän vaihtoa katsotaan sitten joskus myöhemmin. 4T tekniikan vaihdoin vaihtelun vuoksi, 2-tahtisilla kun olen jo vuosia ajellut.
Muttamutta, itse asiaan!
Vaihdoin skootteriin astetta isomman suuttimen kiihtyvyyden kasvattamiseksi. 2 päälläkin jaksaa paremmin vääntää valoista liikkeelle ja kulkupuolikin on nyt kohdillaan. Eräänä päivänä kuitenkin variaattori alkoi pitää taas ääntä joten päätin kotona käyttää variaattorinkopan auki. Mikähän näissä kiinan etuvariaattoreissa on kun ei kestä?

Kuva

Rullakupin keskireikä oli kulunut epäkeskoksi ja väljystynyt. Rako näkyy selvästi liukuholkin välistä. Lisäksi katkennut vastapainejousi väänsi takavariaattorin lautaset kieroon jolloin hihna luistaa ja skootteri ryömii matalilla kierroksilla eteenpäin. Eli uutta osaa tulossa piakkoin, sparesta haen lähipäivinä uuden variaattorin ja vp-jousen. Tämänhetkinen suunnitelma on hankkia tämä https://sparewheel.fi/product_info.php/cPath/10_60_541_625/products_id/7121 Naraku STD variaattori, ja tämä https://sparewheel.fi/product_info.php/cPath/10_60_541_160/products_id/12760 vastapainejousi.
Palaillaan uusien osien merkeissä, lisäksi suunnitteilla uutta kuituperää taakse ilmettä antamaan. Etuvaloon ostan tilipäivän jälkeen kirkasta ledinauhaa ja tummennuslakkaa joten keulan ilmekkin kokee pientä kohotusta. Stay tuned!

- Niko

Re: FATTYWHEEL GY6 /// Etenee, s.6!!!

28.6.2018 12:57

Hellou motottilaiset!
Keskiviikkona tuli haettua Sparewheelistä uusi etuvariaattori ja vastapainejousi. Etuvariaattorin asennus sujui ongelmitta kuin vettä vain, takavarin avaamiseen sain kummisedältä lainaan pulttipyssyn.

Kuva
Kuva

Takavaria avatessa huomasin että uusi vastapainejousi olikin tarpeeton sillä alkuperäinen olikin ehjä. :eek: Tarkemmin kytkintä tutkailin ja huomasin epämääräisen palan metallia kytkinpalan ja vastapainejousen välissä. Osa lähti meisselillä kytkintä raottamalla irti mutta sen alkuperä jäi mysteeriksi.
Muttamutta, nyt skootteri taas liikkuu, problem solved! :D
Eilen heräsi taas inspiraatio alkaa laittamaan tätä skootteria uuteen kuosiin.

Kuva
Kuva
Kuva

Hieman tuota tyylisuuntaa tulossa. Takakatteet mielestäni muistuttaa Keeway RY6:den alkuperäisiä, jollaiset löytyykin tallista jo valmiina mutta vaativat pientä laittoa. Alla nykytilanne, tarkkaisilmäinen huomaa kiilloitetun välitangon ja tankopeilin.
Suunnitelma on siis tämä:
- RY6 takakatteet
- Tummennettu RY6 takavalo
- Tummennettu etuvalo
- Led -päiväajovalot etuvaloumpioon
- Peili oikeallekin puolelle
- Mahdollinen akselivälin pidennys

Värimaailma pysyy samana sinisenä, vanteet maalaan mahdollisesti myöhemmin samalla tavalla kuin n3d kymcoissaan mutta kokomustat sinisillä huulilla. 8) Akselivälin pidennystä harkitsen vielä tarkemmin kun nuo muut pienemmät askareet on saatu alta pois. Kaasu ja takajarruvaijerit mittasin, ja ne ovat niin extrapitkät jo alunperinkin että niihin tarvitsee kajota vasta n. 5cm venytyksen jälkeen. Jatkopalat toteutan rälläköimällä alkuperäisen moottorinkiinnikkeen kahtia ja hitsaamalla paksumpaa profiiliputkea kappaleiden väliin.

Kuva
Kuva
- Tuskin nuin pitkää kuitenkaan :lol:

Loppuun vielä lupaamani video Oulun mopo- ja piikkimiitistä


Elikkäs, näihin kuviin ja tunnelmiin. Projektointi jatkuu ensiviikolla heti tilipäivän jälkeen, stay tuned!

- Niko

Re: FATTYWHEEL GY6 /// Etenee, s.6!!!

29.6.2018 16:08

Tuo metallitappi on ohjuri takavariaattorin lautaselle.

Re: FATTYWHEEL GY6 /// Nelarin loppu, s.6!!!

2.7.2018 12:34

Terve taas kaikki lukijat!
Kiitos Sandersille neuvosta, olin täysin kujalla kun noita ohjuritappeja alkoi löytyä variaattorinkopasta lisää :lol:
Muttamutta, viikonloppuna olen päivittänyt skootteria rutkasti eteenpäin, sillä perjantaina tuli lähdettyä pitemmälle reissulle mopoillen (60km), ja välillehän se jätti lopullisesti. etuvariaattori oli kuin ihmeen kaupalla vielä ehjä mutta takavariaattorin ohjuritapit oli kaikki kopan pohjalla. Kytkin oli TAAS jumissa ja takalautaset umpikierot, jolloin meni totaalisesti motivaatio 4t -tekniikan kanssa kikkailuun. :paha:
Onneksi en lähtenyt matkaan yksin, vaan mukana oli tyttöystävän lisäksi pikkuveli, joka hinasi meidät benellillään perille isän tallille. Matkan aikana aloin laskea Keewayn osia mitä en ollut vielä ehtinyt myydä, ja tulin siihen tulokseen etten enää vaihda perusvarmaa kopiominarellimoottoria muuhun. Isän tallilla sitten kaivettiiin metalliroskista ehjä Keeway Matrixin runko, johon ensitöikseen siirsin t-palan nelarirungosta. Seuraavaksi tallinnurkista moottorinlohkot, josta onnekseni huomasin että kampiakseli olikin jo paikoillaan. Sylinteriksi kaivoin vanhan valurauta 50cc:n, uusi Suzuki PV:n 41mm mäntä ja laskettu vakiokansi. Paremman puutteessa vakiovariaattori kiinni, hihna ja variaattorinkoppa, ja lopuksi tyttöystävän, parin kaverin sekä oluen kera moottori kiinni runkoon. Etupumput, -renkaan ja -jarrun siirsin kokonaan t-palan mukana kiinni Kiiwiin ajan säästämiseksi. Seuraavaksi kytkin sähköt, sillä aikoinaan vaihdoin Matrixin staattorin nykyisiin lohkoihin alkuperäisen hajottua. Liittimet osuivat siis yks-yhteen Matrixin johtosarjaan nähden.
Seuraavaksi kasasin kaasarin lopuista osista mitkä tallista metsästämällä löysin.

Kuva

Kaasariin vakio ilmanputsari kiinni ja koko hoito moottoriin paikalleen. Seuraavaksi Uudenkarhea rengas takavanteelle ja lopuksi renkaan jälkeen pakoputki kiinni. Jäähdyttimen siipiratas ja jäähdyttimen muovit kiinni ja homma done! Jälkeenpäin jäi tympimään se etten muistanut alkuvaiheessa ottaa yhtään kuvaa työvaiheista. :roll:

Kuva
Kuva

Lopuksi kaikki katteet, ohjaustanko sekä kaasuvaijeri kiinni. Kaasuvaijerin kanssa mokasin ja laitoin sen vasta viimeisenä kiinni katteiden alta pujoittelemalla. :D
Eli siis elettiin lauantaiaamua, ja täysin jämäosista kasattu skootteri oli nyt läjässä. Moottorinkannakkeen akselin virkaa toimittaa väliaikaisesti pätkä kierretankoa jonka molemmissa päissä lukkomutterit. Kannen ja pakoputken kunnollinen kiristys, ja kas kummaa, 2. polkaisulla skootteri heräsi kuin palmun alta. Hommahan ei kuitenkaan mennyt kuin Stromsössä sillä yllättävän kauan meni kaasarin säädöissä, kunnes huomasin että unohdin laittaa kohon ja neulaventtiilin kaasariin. :lol:
Noh, talutin sitten skobon 5km päästä takaisin tallille, koho ja neulaventtiili kiinni ja johan pelitti! Tällähetkellä setuppina siis vakio 16mm kaasari (suutin 56), laskettu kansi, BR7HS tulppa, Naraku 5,5g rullat ja vakioputki. Kiihtyy kuin unelma ja huiputtaa sopivasti 2 päällä gps:ään 50km/h, 1 päällä 55km/h. Lauantai-ilta menikin hyvästä säästä tyttöystävän ja mankijantterin kanssa nauttien.

Kuva
Kuva

Tapahtumarikas viikolloppu on nyt ohi. Tilipäivän jälkeen jatkuu etuvalon tuunaus sekä molempien valojen tummennus. Nauttikaamme hyvästä säästä, ride safely!

- Niko

SATIN BLUE KEEWAY /// Uutta suunnitelmaa, s.6!!!

3.7.2018 0:05

Iltaa pitkästä aikaa! :lol:
Uusi päivitys siksi kun en viitsi lähtä muokkaamalla sotkemaan edellistä.
Muttamutta, Kiiwillä tullut tänään muutama kauppareissu tehtyä ja kaikki toimii edelleen hienosti. Vein ylimääräisen 4T skobon vastapainejousen takaisin sparewheeliin ja sain vaihdossa Motorforcen oversize siipirattaan.
Mutta skootterin tolkuton tuunaaminen siis jatkuu. Huomenna tarkoitus maalata siipiratas neo-oranssista mattamustaksi ettei pistä silmään niin kovasti. Lisäksi loppuunajettu eturengas vaihtuu uuteen vanteineen sillä tällähetkellä takavanteena kiiltävän musta ja edessä harmaa. Tilipäivän jälkeen jatkuu ulkonäön isommat kohennukset, ohessa muutama kuva millaista tyylisuuntaa luvassa. 8)

Kuva
Kuva
Kuva

Final plan:
- Uusi eturengas
- Etuvalon tummennus
- Kuituperä
- Mattalakka metallihohtosinisen päälle
- Mahdollisesti vanteet valkoisiksi?
- Mahdollisesti sinistä camo-teippiä penkin eteen?

Kuituperä on tarkoitus toteuttaa kuiduttamalla takakatteet yhteen nurjalta puolen. Sen jälkeen underi kuidulla kiinni takakatteisiin ja takavalon reikä umpeen.
1. vaihtoehto olisi jättää valon yläreunaan pieni aukko pienelle lyhdylle
2. vaihtoehto olisi kuiduttaa valon aukko kokonaan umpeen ja laittaa pienempi valo underin alaosaan.

Vanteille en ole varma maalaanko valkoisiksi vai pidänkö ne mustina kiilloitetuilla reunoilla. Aika ja lompakko näyttää sen loppumetreillä :D
Loppuviimein simppeli ja kliini lookki. Yksittäisillä tarroilla en lähde skobaa pommittamaan, camo-wrappikin vielä kysymysmerkkinä.
Mitä mieltä lukijat olette? Suunnitelmat ovat muuttuneet sen sata kertaa skootteria tuunatessa, mutta toivottavasti silti joidenkin usko projektiin on säilynyt.
Palaillaan uusien päivitysten merkeissä!

- Niko

E: Kiitos 13K

Re: SATIN BLUE KEEWAY /// Uutta suunnitelmaa, s.6!!!

3.7.2018 8:55

Kunnon matkan pääsit kyllä työntämään. :D

Tulee vaan oma nuoruus mieleen, kun eihän nää laitteet kestä jos niillä oikeesti ajetaan. :eek:

Camoteippi vois olla kiva lisä, jos vaan saat sulatettua sen oikeeseen muotoon. Ite haaveilin blue chrome wrap teipistä, mutta en ees uskalla kokeilla muotoilla sitä skootterin pinnoille. Oma ajatus vanteiden väristä vois olla samanlaiset kultaset mitä subarun ralliautoissa. Sopis ainakin sinisen kanssa.

Re: NIKON KEEWAY /// värinvaihdos, s.6!!!

11.7.2018 23:55

Kiitos n3d kommentista, sinisen värin rinnalla tosiaan kultaiset vanteet voisi toimia, kuten Imprezoissa aikoinaan.
Iltaa kaikki motottajat!
Hiljaiselosta huolimatta Kiiwi on edistynyt, tässä lyhyehkö selostus tapahtuneesta. ;)
Elikkäs, viimeviikko meni takakatetta kuiduttaessa. Yhdistin takakatteet ja underin kuidulla sisä- ja ulkopuolelta, mutta hiottavaa ja kitattavaa koitui ekasta versiosta niin paljon että hylkäsin koekappaleen heti alkuunsa. Toisen takakatteen kuidutin ilman underia ja siitä heräsi idea rälläköidä runkoa taas hieman lyhemmäksi. Tähän versioon ei tule takavaloa eikä underia, vaan valo tulee kilven päälle variaattorinkoppaan. 8)
Pitkään vielä sulattelin tuota mattasinistä, meneekö tyyli liian laimeaksi, erottuuko laite tarpeeksi hyvin massasta? Noh, hioin kaikki katteet pohjamaaleille ja ruiskutin kiiltävän mustan pohjmaalin katteisiin. Kuvassa ensimmäinen vaihe.

Kuva

Kevyen hionnan jälkeen toinen kierros mustaa ja seuraavaksi pääväri pintaan. Mietin lukuisia vaihtoehtoja aina mattamustasta kirkkaan oranssiin, mutta isäni lupasi ruohonleikkuuta vastaan maalaamaan katteet sini-vihreällä kameleonttimaalilla. Ensimmäisen kerroksen jälkeen takakate näytti tältä. 8)

Kuva
Kuva
Kuva

Tälläkertaa myös lakkapintaan panostettiin, ja kilikolilakat jätin hyllyyn. Sikkensin kirkaslakka ja kovete sekaan, ja alkaa pinta kiiltämään! Hieman poikkesi alkuperäisestä suunnitelmasta, mutta erittäin näyttävä noin.

Kuva

Lähes näyttelytasoa alkaa olla ainakin maalipinnan puolesta. Seuraavaksi hankintalistalla on tankin täyttöaukon päälle muovinen kate, ja jos näyttelyyn (ehkäpä Hötsiin) asti päästään niin m-tanko. Lisäksi näyttelyyn vaihtuu juuri kiilloituksen alla olevat - 5,5cm etupumput, jolloin joustovaraa jää alle sentti. Samalla koropala vaihtuu pienempään ja näin saadaan sopiva "stance" koko laitteeseen. 8)
Muttamutta, palaillaan uusien osien asennuksen merkeissä. Lähden viikoksi reissuun ja skoban rakentelu jää nyt tauolle. Loppuja osia laittelen tilaukseen reissun päältä niin pääsee niitä sitten asentamaan kun kotiudutaan.

- Niko

Re: NIKON SKOBAT /// Benellin projektointia, s.6!!!

1.8.2018 12:50

Nonii, aika taas päivittää tätä, edellisestä päivityksestä kulunut jo melkein kuukausi... :lol:
Muttamutta, Kiiwi tuli puunattua oikein viimeisen päälle. Uusi MTKT:n underi tuli postissa vaan se jäi ylimääräiseksi talliin, ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa! Kiiwin katteet vaihtoivat omistajaa (taas), ja vaihdossa sain sähkövikaisen Benelli Quattronoven.

Kuva

Benellin katteet oli purettu jo valmiiksi irti, ja sähköviidakkoa oli alettu jo selvittämään. Kone oli muuten käyntikuntoinen mutta kipinä oli hukassa. Nopeimmaksi ja luotettavimmaksi vaihtoehdoksi koin istuttamalla Kiiwistä kaikki jäljellä olleet osat Benellin runkoon. Moottori, sähköt, takaiskari, madalluskeula, etujarru, krossistonga ja uudenkarheat kesärenkaat vanteineen menivät paikalleen ongelmitta. Katteista osa kaipasi uudelleenmaalausta, joten budjettisyistä maalasin takakatteet vannehopealla ja etukatteet vannekullalla, kumpaakin väriä löytyi purkillinen kotoa tallilta. Päälle Sikkensin kirkaslakka, ja pinnasta tuli varsin hyvä. 8)

Kuva
Kuva

Kasausvaiheen aloitin pesemällä rungon kokonaan tehokkailla liuottimilla. Rungon maalipinta on uudenveroinen. Kaikki kuluneet osat tuli uusittua samalla mm. moottorinkannakkeen puslat, pakoputken tiivisteet, takajarrupalat ja joitain ruuveja.
Tosin kuvia kasausvaiheesta en ehtinyt ottaa... :roll:
Muttamutta, nyt on vajaa viikko ajeltu Benellillä ilman ongelmia. Tälle skoballe tuskin enää tapahtuu mitään ihmeempiä. Ajokortin lähestyessä Benelli menee myyntiin, mutta vielä pitäisi askarrella Sigma (tms. nopeusmittari, ehdottakaa!) kiinni ja pidentää etuvilkkujen johtoja että ne saa kytkettyä. Nykykunnosta otan enemmän kuvia kunhan saan järkkärin taas lainaan, niistä lisää seuraavassa päivityksessä.
Kommenttia, ideoita/ehdotuksia kellään?

- Niko
Lähetä vastaus