Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.
19.12.2015 1:11
Juuh elikkäs aattelin nyt topikin tehä boosterista ku se on tommoseks ikuisuusprojektiks jääny.
Tekniikkaa:
-airsalin t6 yläkerta
-motoforce v2 kytkin
-s6 kytkinkello
-21dellorto
-+50 vp jousi
-4g rullat
-joku putki,parempaa tulossa kuha löytyy sopiva
-vakiovari, hebon vari odottelee postissa
Ulkonäkö on boosterissa ihan hirveä mut on siihenki jotaain tehty, kuten aprilia sr modatut umpiot ja korkeempi takaiskari (lähinnä keulimista ajatellen). Ulkonäköön panostetaan sitte kun tekniikka pelaa niinku pitää. Kuituperä ois tarkotus ainakin rakentaa ja vähän kaikkea korjailla ja muotoilla.
Sitte asiaan, tuli tänään toi airsali ja toi kytkin ja sain ne läjään ja näi. Ensin annoin käydä lämpimäks kunnolla ja säätelin valoja samalla kuntoo ja annoin jäähtyä.sit lämmittelin taas ja kävin kokeilee vähän ja hyvin oli tehoja. Keula nous kaasusta tosi helposti ja loppuun asti oli vetoja. Sit annoin jäähtyä ja näin ja taas lämmittelin huolellisesti ja lähin tankkaamaan ja ku olin about kilsan ajanu ni ei oikeen enää alhaalta jaksanu kiihtyä eikä napannu kierroksia, ku tarpeeks sai vauhtia niin jakso hyvin taas mennä eteenpäi.Tankilla polkasin käymää ja huomasin että puristuksia ei oo enään juuri nimeksikään. Ajelin aika kovilla kierroksilla tankilta himaa ku ei matalemmilla jaksanu enää nostaa jengaa. Himassa otin yläkerran auki ja m-renkaat oli iha hyvät ja muutenki kaikki kunnossa. Otin siis siks yläkerran auki ku edellisessä pytyssä (malossi 70 sport) kulu männänrenkaat hetkessä pakopuolelta ja oireet oli täysin samanlaiset. Rupee vähän jo ihmetyttää tuo vika ku kaikki tuntus olevan kunnossa mutta silti ei jaksa vetää alhaalta. Täytyy viellä kokeilla huomenna erillä neulalla ja kevyemmillä rullilla, jos jjollain ideoita ni saa heittää tuohon ongelmaan koskien. Kuvaa laittelen huomenna tästä komistuksesta!