Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Derbi Senda -06 project 2015

10.3.2016 17:40

Töhö* kirjoitti:Kyllähän tästä tulee aivan vitusti komiampi ku monnin derbistä, vaikka se näteintä derbin mallia onkin. Mutta tän ulkonäkö vaan natsaa itelle paljon paremmin, eikä oo ees semmosta somevouhotusta rakentelun ympärillä :lol:


Tämäpä. Mutta komee derbi tulossa!

Re: Derbi Senda -06 project 2015

10.3.2016 18:04

Itelle näitä rakennetaan eikä internetille. :D Turhaa tosiaan vouhottaa yhellä moporojektilla somessa. :roll: Kyllähän tästä hieno tulee. 8)

Re: Derbi Senda -06 project 2015

12.3.2016 15:58

Kiitoksia! Hyvä et löytyy positiivistaki palautetta :D

Re: Derbi Senda -06 project 2015

12.3.2016 16:19

Nonii jotaki on saatu nyt aikaan. Loput pikkuosat putsailin ja hioin, jarru- ja vaihepolin pitäs vielä kiillottaa. Sain myös maalailtuu nuo osat, syylärin, ja pytyn, mutta pyty kaa kävi pari muuttujaa ku vedin vahingos jonku vanha laka päälle nii meni uusiks :lol: Ei muutaku hiekkapuhaltaa se täs lähipäivinä ja uusiks. Tankkii hommasin uuden bensahanan kun vanha vuos ja oli täynnä kunno jesaripatenttei :lol:
Kuva
Kuva
Kuva

Seuraavaks vaa purkamishommii koneen kanssa, siitä sitten enempi kuvia ja tietoo ku oon hajottamas sitä osii :lol:
Kuva

Tällähetkellä:
Kuva

Re: Derbi Senda -06 project 2015

12.3.2016 17:43

Jätkä saa kyl hyvii kuvii tosta väristä! Koitaha saaha valmiiksi tiiä jos ekassa miitissäki käy vielä mopolla jos derbi on vielä sillon mulla ;)

Re: Derbi Senda -06 project 2015

12.3.2016 18:02

Monnixi kirjoitti:Jätkä saa kyl hyvii kuvii tosta väristä! Koitaha saaha valmiiksi tiiä jos ekassa miitissäki käy vielä mopolla jos derbi on vielä sillon mulla ;)


Kyllähä tuosta saa kuha vaa avaa talli ove ;) mutta kyllä pikkuhiljaa alkaapi valmista tulla

Re: Derbi Senda -06 project 2015

12.3.2016 18:05

Siinä vielä yks kuva ku länttäsin tarran swingii ja maalatut osat paikoillee ;)
Kuva
Elkää huoliko sakeaa underii siin on vaa suoja päälä :roll:

Re: Derbi Senda -06 project 2015

13.3.2016 0:50

Sulla pittää väsätä koropala ja äkkiä :lol:

Re: Derbi Senda -06 project 2015

13.3.2016 10:10

On tuo vaan hiano :)

Re: Derbi Senda -06 project 2015

13.3.2016 17:22

Monnixi kirjoitti:Sulla pittää väsätä koropala ja äkkiä :lol:

Joo koropala tällähetkellä työn alla, tatkotus tehdä mahdollisimman pieni ja siisti joka kuitenkin korottas sillee suht hyvin. Ei oo tarkutus vetää iha överiks mut korkeemmaks vähä mitä akkasempi ;)

Re: Derbi Senda -06 project 2015

13.3.2016 20:34

Töhö* kirjoitti:Kyllähän tästä tulee aivan vitusti komiampi ku monnin derbistä, vaikka se näteintä derbin mallia onkin. Mutta tän ulkonäkö vaan natsaa itelle paljon paremmin, eikä oo ees semmosta somevouhotusta rakentelun ympärillä :lol:


Kyllä mä ainakin tykkään kun tulee päivitystä useasti, mitä meinaat tolla somevouhotuksella :nörtti:

Ettei menis ihan offtopiciksi niin tulee kyllä pirun siistiä, tuo rungon väri :seko:

Re: Derbi Senda -06 project 2015

13.3.2016 22:31

Joka kuva mopotuninkii ja kun yks pultti ruuvattu kii nii päivitystä kaikkialle. Niin, ja kuinka monella mopolla on oma instagram. :lol:

Mutta ite seurannu tätä alusta asti, ja nappaa ihan kybällä, jatka samaan malliin!

Re: Derbi Senda -06 project 2015

13.3.2016 22:43

Veit jalat suustani.

Re: Derbi Senda -06 project 2015

14.3.2016 10:32

Oivoi kylläpä pojilla on huonoja päiviä, harmi että pitää täällä leevin topikissa jauhaa turhaa paskaa, mutta vastataan nyt teille asiallisesti :lol:

Ensinnäki onha noita iigeitä nykyään muillaki, ja sama kirjotella sinnekki ku sieltä jollain on helpompi seurata..

Toiseksi kui tuutte vertaileen tänne mun topikkia saakai ny jollain tulla nätimpi ku mulla ja on moniaki hienompia mopoja ku mulla, envaa ymmärrä miksi sitä pitää siihen verrata :)

Ottakaa vielä ex derbistä kuva jos ette tienny, että tein edellisen tuolla turkoosilla justiisa 8)

Kuva

Kiitos ja anteeksi offtopic :roll:

Re: Derbi Senda -06 project 2015

14.3.2016 10:44

Monnixi kirjoitti:Oivoi kylläpä pojilla on huonoja päiviä, harmi että pitää täällä leevin topikissa jauhaa turhaa paskaa, mutta vastataan nyt teille asiallisesti :lol:

Ensinnäki onha noita iigeitä nykyään muillaki, ja sama kirjotella sinnekki ku sieltä jollain on helpompi seurata..

Toiseksi kui tuutte vertaileen tänne mun topikkia saakai ny jollain tulla nätimpi ku mulla ja on moniaki hienompia mopoja ku mulla, envaa ymmärrä miksi sitä pitää siihen verrata :)

Ottakaa vielä ex derbistä kuva jos ette tienny, että tein edellisen tuolla turkoosilla justiisa 8)

Kuva

Kiitos ja anteeksi offtopic :roll:

ja tänki mallin otit mun ex gilsusta ;) ;)