Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Stanced Kymco by n3d

18.6.2016 23:10

Yhtä kokemusta rikkaampana taas. 8)

Kalis Car Show on ohi ja Kymco Agilityni oli ainoa kaksipyöräinen näyttelyalueella. :lol:

Itse GTI Magazinen kuvaaja Jape kävi kuvaamassa Kymcoa. 8)

Vettä satoi koko shown ajan välillä kovempaa ja välillä vielä kovempaa.

Yli 10 ihmistä otti kuvan Kymcosta. :eek:

Kiva oli katella miten ihmiset reagoi nähdessään takavanteen. Aikuiset autoihmiset nauroi tietenkin. Hauskaa. :D

Lapset tykkäsi ja yhden lapsen isä tuli oikein haastattelemaan. :)

Kuvia sain otettua tasan 2 koska ihmisiä oli ruuhkaksi asti ympärillä ja en mielellään kuvaa tuntemattomia. ;)

Kuva

Mopo itsessään oli hyvin mielenkiintoinen ajettava. Tanko oli erikoinen käsitellä korkeuden ja leveyden vuoksi pienellä eturenkaalla. Kyyti oli tasainen ja erittäin miellyttävä. Kotia päin kun ajelin sieltä sateessa niin mopo pätki lopussa kovasti ja ei päässyt kuin 15km/h, mutta pääsin kotiin asti. Tuskin hitusen paremmilla keleillä on moista ongelmaa.

Sade pilasi takakatteet, tuli tummia jälkiä kun ei ollut saanut viikkoa kuivua. Mutta pääsenpähän niitä maalailee! :P

Jos ensi vuonna menen samaan tapahtumaan niin pitää kehitellä jotain vielä erikoisempaa että mielenkiinto pysyy.

Kohta pitäisi saattaa Kymco oikeesti ajokuntoon että voisi sillä huristella keskustan läpi perjantaisin ja ottaa uusi projekti työn alle. 8)

Siirtolupa on kyllä mopoon mahdollinen, mutta maksaa enemmän kuin peräkärryn vuokra. :lol:

En vieläkään ole varma olinko oikealla F alueella kun vieressä oli volkkari kuplia ja muita sen tyylisiä.

Re: Stanced Kymco by n3d

22.6.2016 23:09

Pidän pikku tauon nyt. 8)

Rakentelupaikalle ei pääse nyt 2 viikkoon.

Pihalle ilmestyy todennäköisesti joku menopeli siinä ajassa koska sain tavaraa myytyä.

Neljäs Kymco on myös nyt mielenheikkouden johdosta. :nolo:

Sille olen jo vannetta kahtonut ja mitannut että 8 tuumaa leveä vanne mahtuisi kyllä, ei ota 140 rengas öljyn mittatikkuun kiinni. Se vaan olisi jo liian liiotellun näköinen. Oranssin vanne siis 6,5" leveä vaan.

Nyt olen katsellut käyttis kevariKymcon tilalle 600 cebaria tai 350 raptoria. Skobat pysyis vaan harrastepeleinä ja perjantai keskusta kulkineina.

Yksityisviestinä voi tarjota täällä jotain 125 Kymcosta tai jopa otsikon stanceKymcosta ja en pahastu liian pienistä tarjouksista vaan kuhan päästään neuvotteluissa alkuun. ;)

ELI: Tarkoitus on tehdä kokonaan uusi näyttelyKymco. Väriyhdistelmää en paljasta, mutta se on jotain ennennäkemätöntä. Jos en saa mitään myytyä, niin muokkaan oranssista kokonaan erilaisen uudella speciaalivanteella ja runkomuokkauksilla.

Ja tosiaan kevaria en lähde muokkaamaan koska siihen ei saa vakio osia niin helposti ja vannemodit saattaa olla jo vaaraksi motarilla.

Re: Stanced Kymco by n3d

27.6.2016 22:04

Jeps. Nyt on Honda.

viewtopic.php?f=42&t=88045

Re: Stanced Kymco by n3d

3.8.2016 19:20

Toissapäivänä tuli kyselyä kymcosta että voinko kuljettaa sen helsinkiin. Kyllä toki, jos bensat ja kärryn vuokra maksetaan. Mutta ostajalla oli mielessä joku muukin peli, mutta eilen sitten tuli viesti että hän päätti että ostaa tämän kymcon.

Sovin kyydin jo seuraavalle päivälle ja en saanut apukuskia ja päätin silti että ajan samana päivänä 400km sinne ja toiset 400km takaisin. Aika suoritus ajaa yli 800km päivään ja kaikenlisäksi peräkärry perässä 80km/h. :lol:

Seikkailin sitten tänään helsinkiin perinteisen paperikartan opastuksella ja ajoin vähän harhaan mutta pääsin perille. Paikan päällä sitten kateltiin kymcoa ja kyllähän se kelpasi herralle. Täten Stanced Kymco vaihtoi omistajaa ja se tarina päättyi minun osalta.

Pyyntihinnan sain, mutta haikeilla mielin jouduin luopumaan pyörästä jonka kanssa vietin niin paljon aikaa päivässä suunnitellen ja rakennellen. :itku:

Mutta entisen loppu on uuden alku. 8)

Nyt siis rakennellaan seuraava pyörä ja paljon on vaihtoehtoja ja suunnitelmia mutta ei kaikkiin aika ja raha riitä ennen kun saan työntekijöitä ja oman yrityksen joka tekee tappiota niinkuin nämä minun projektit.

Eli ei ihan osien, teetettyjen töiden ja alkuperäisen oston hintaa saatu myydessä ja mun tuntipalkka oli miinuksella eli jouduin maksamaan itse että sain tehdä töitä. :lol:

Uudesta projektista olen sen verran päättänyt että se on Kymco Agility eli skoottereiden kuningas. Joten saman otsikon alla puuhastellaan niin ei tarvitse lukottaa. Kannattaa myös tsekata toisen tekijän eli Jakkinakin Stanced otsikon alla oleva projekti. :P

Eli kaksi vaihtoehtoa on. Rakennan näyttelypyörän joka on liian härski liikenteeseen tai sitten mini fattyn lyhyellä jatkolla jolla kehtaa ajella ilman että jokainen poliisisetä pysäyttää.

Moottoripyörän saatan myydä pois koska siitä ei saa niin kivan näköistä kun näistä skoottereista ja sen tosiaan ostin pärräkuumeeseen ja se kuume on ohi joten ei muuta kuin kiertoon. :s

Rahat polttelee sen verran taskussa että haen uuden Kymcon kun saan valittua minkä niistä. :)

Pitkä teksti mutta eihän näitä ole pakko lukea. ;)

Tässä kunnossa oranssi lähti seuraavalle oikein onnelliselle omistajalle. 8)

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Re: Stanced Kymco by n3d

4.8.2016 0:49

Melkein jo toivoinkin että joku tuon ostaisi kun ei ollut enää päivittelyjä tänne ja tiesin että uusi projekti alkaisi sulta sitten ennemmin tai myöhemmin. Ja apua mitä sä täällä mun projua mainostat :D Suorituspaineita kertyy