Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Tohvin Neosräppäilyt

7.8.2015 22:07

Kummasti piristää mieltä kun edes joku tähän mun projektiin uskoo! Ja alakate pitäs ostaa ku toi oma on halki, ja etuvilkut pysyy pyöreinä. 8) Tosiaan oon ite näillä näkymin melko varma että sisäkatteet ja vanteet tulee kermanväriseksi, ulkokatteet punaiseksi (Täytyy ettiä ferrarin värikartasta se omaan mieleen sopiva). Ja ulkokatteisiin tulee punaisen maalipinnan päälle Quartzilta dollarikuvioinen ylivetoteippi. Ja tämä viikonloppu menee kokonaan töissä että saa rahaa, ens viikolla pedpartsille 300-400e tilaus ;) Ja tosiaan joo, ittekkään en noista neossin vakiovaloista tykänny ja tuo luomi sopii omaan silmään pirun hyvin! Keskenhän se vielä on mutta silti.. :lol: Mutta joo, lisää viestiä taas kun pääsen kunnolla tämän kimppuun tallin puolella ja alkaa tapahtumaan! :roll:

Re: Tohvin Neosräppäilyt

12.8.2015 22:32

Niinhän siinä sitten kävi, rupesin rahoja laskemaan (ja menoja neossin suhteen) ja tulokset ei menny aivan yks yhteen. Eli palaillaan näyttelyjuttuihin keväämmällä kun oon saanu töistä sitä pätäkkää. Eihän tästä tulis hevonhelevettiä ku ensinnäkää maaleihin yms. pintakäsittelyaineisiin ei oo pennin lutia käyttää, eli taas ruetaan elään hidaseloa tämän suhteen (ei kuitenkaan yhtä hidasta kuin aiemmin, toivottavasti) Ja roxinki saa tulla hakee pois ku ois rahentarve aika kova :s

Re: Tohvin Neosräppäilyt

16.8.2015 16:29

Taas kaatu yks hieno projekti :itku:
Noo ootellaan... ;)

21.11.2015 0:38

Nonniin, täsä 3kk aikana on tosiaan tapahtunu melkosen paljo; Roxi rupes pelittään kunnolla ja testireissulla näytti mulle miltä pullat parhaimmillaan maistuu, hain toisen neossin (vittu näitä paskoja) ja tilailin osia vähä tähän "NeoRoxiin" :lol: :lol:

Eli osia on tällä hetkellä Stagen streetrace 70cc, Stagen kampuranlaakerit, doppleri neulalaakeri ja rms tiivistesarja. Enään puuttuu jäähytyspuoli ja koko variaattori :roll:
Toiseen neossiin kuuluu sitä että katteet näyttää samalta kuin vanha spitaalinen eukko. MUTTA! Kätevä olen käsistäni ja talveksihan tämä vain tulee niin vedin sitte safiirinvihreetä tms. paskaa ja 121 sinne tänne ilman pohjatöitä, ei palio ressaa. Näyttää läheltä katottuna aivan järkyttävältä mutta kauempaa ku kattoo nii saattaa viisari värähtää ;) Ja tässä malliyksilössähän oli siis valmiina jo str8:n adapteri ja joku stonga, en tiiä mikä eikä oikeastaan etes kiinnosta :D Kuvia laitan hetiku kerkiää :P

Re: Tohvin Neosräppäilyt

21.11.2015 1:12

Siinäpä jotai :D Tosiaan maalipinta on ryppysempi 90-vuotias tummu, mutta mitäpä tuo haittaa :lol: :lol:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Tohvin Neosräppäilyt

21.11.2015 1:33

Onko motivaatiot hukassa? :(
Niin hienot oli suunnitelmat ja alku. Oikein ootin jatkoo ja nyt sit tähän on tultu. :|

Re: Tohvin Neosräppäilyt

3.12.2015 1:53

Voi n3d sinua, kyllä tähän kuule vielä jatkoa tulee kun mulla on vielä kone vailla kampuraa, katteet maalaamatta ja niiiiin paljon kaikkea tehtävää vielä. Että älä huoli turhia. Tuon toisen neossin (vihreän) kohtaloa sun ei tarvi surra, sille ei anneta sääliä vaan ajetaan niin kauan kun toimii ja talven jälkeen halvalla myyntiin. Päivitellään lisempiä kuhan pääsen tallin puolelle ;)

Re: Tohvin Neosräppäilyt

3.4.2016 23:18

Edittiä edittiä, Eli neossistahan ei tullu lasta eikä paskaa kun ei jaksa taikka kerkiä. Annoin sen olla varaosaraatona ja otin siitä osia ja kasasin käyttisnössistä omaa silmää miellyttävän version. Ja molemmat saattaa lähteä viikonloppuna uuelle omistajalle, päivitellään sitte seuraavan laitteen kans lisempää. Neossia varten ostettu 70ccki laitettiin roxiin, ihan vaan siksi että teki mieli tehoa. Loppuun vielä parit kuvat neossista :|
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Tohvin Neosräppäilyt

14.4.2016 20:29

Päivitystä, päivitystä... Rupes vituttaan tuo rotkopossun polettaminen kun ei ikään tunnu lähtevän käyntiin ja ratkaisuna tähän = Toinen kone pöyälle ja osaa vaihtoon seuraavasti:

-Motoforcen vahv. kampura
-Stagen runkolaakerit
-Toxikin pyttysarja
Ja jos innostun nii saatampa laittaa pro replicanki kiinni.

Katteet pitäs maalata uusiksi, sisäkatteet vaihtaa ehjiin, tehä maski uusiksi sun muuta mukavaa. Sen näkee sitte mitä tekee, riippuu innostustasosta ja rahatilanteesta. Saa ja oikiastaan pittääki kommentoija ja ehotella että mitä tähän tekis! :lol: