Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

YAMAHA DT 50cc Projekti

5.4.2015 15:06

Heipähei ja hyvää iltaa vai miten se ny menkiään.Joo elikkä otin työn alle tämän minun käyttömoponi Yamaha dt:n. Aikaa ja rahaa on pumpattu mopoon ihan komeeseen malliin! Aattelin joulun alla maalauttaa vähäsen mopoa, joten maalasin sen aluksi punaisella ja koko homma kusi pihi vittua :lol: Pari viikkoa takaperin maalautin mopon osat kokomustaksi tyttöystäväni isällä. :P Jäljestä tuli mitä parhainta ja voitti mennen tullen minun töherrykseni. :roll: ja tässä on minun kaava minkä mukaan lähen vetään.

Musta runko [x]
Musta takahäkki [x]
Kiillotetut vanteet [ ]
Mustat katteet [ ]
Uusi takarengas [ ]
Uudet välit [ ]
Metrakit-putkisto [x ]
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut viltuth päivämäärä 5.4.2015 21:27, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: YAMAHA DT 50cc Projekti

5.4.2015 17:56

Noniin ollaan hieman kasattu tätä rojektia ja tältä näyttää :)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut viltuth päivämäärä 5.4.2015 18:06, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: YAMAHA DT 50cc Projekti

5.4.2015 18:02

Talven aikana vaihdoin Männän,kytkinlevyt ja tiivisteet.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: YAMAHA DT 50cc Projekti

6.4.2015 0:50

Ihan hyvältä kuullostaa suunnitelmat,joten eiköhän tämä seurantaan mene :D ps,jos kiinostaa niin mulla olis myydä sulle jotain tilpehööriä tohon jos tarviit?

Re: YAMAHA DT 50cc Projekti

6.4.2015 9:59

ikee kirjoitti:Ihan hyvältä kuullostaa suunnitelmat,joten eiköhän tämä seurantaan mene :D ps,jos kiinostaa niin mulla olis myydä sulle jotain tilpehööriä tohon jos tarviit?

Juu täytyy kattoo jos on jotain mitä tarvitsen :)

Re: YAMAHA DT 50cc Projekti

26.4.2015 20:24

Joo palasin jälleen kirjottaa rojektia miten se etenee..Koko paska alkaa oleen aikalailla valmista kauraa mutta kaasarin säätöä vailla :( En ole kirjottanu tänne pariin viikkoon sen takia kun dt:n kannen tiivisti oli revenny ja sit oli kussi jäähdytin nesteet ympäri Konetta, että sitä rataaa :lol:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: YAMAHA DT 50cc Projekti

26.4.2015 20:29

Piperiiii!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: YAMAHA DT 50cc Projekti

26.4.2015 20:34

Kuvaa perseestä :P todellakin pahoittelut laadusta..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.