Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Derbi Drd Racing #Pientäsiistimistäkesäksi /Lähellä lopp

11.3.2015 17:42

Joo minä teille niitä kuvia lupailin, mutta se vähän jäi kun ei jaksanut kuvailla :D Nooh nyt päätin ryhdistäytyä ja lähtee ottamaan derbistä pari yksinkertaista kuvaa :lol: Mopohan näyttää vähän tylsältä, mutta kyllä tuolla ajelee. Maali on pysynyt hyvin siihen nähen miten kovalla koetuksella maalipinta on ollut :D (bensaa,öljyä, iskuja, ja muita kolhuja) Mutta ei siitä sen enempää! Derbiin tilasin jarrupalat ja ebaystä vilkut jotka nopeasti tulivat (viikko) eikä maksanut kuin 12e 4kpl. vilkut myös näkyvät kuvassa. Ja hyvät vilkut ovatkin hintaan nähden kun on jo ne entisessä mopossa ollut.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitos ja anteeksi.

Re: Derbi Drd Racing #Pientäsiistimistäkesäksi /Lähellä lopp

11.3.2015 21:39

Onko +50 vai +75 koropala? Ja millanen on ajaa/istua sulla ja kuinka pitkä oot. Ite tarvii kans koro hommata omaan Racingii ja oon miettinyt mikä olis sopiva. Hyvältä näyttää :)

Re: Derbi Drd Racing #Pientäsiistimistäkesäksi /Lähellä lopp

11.3.2015 23:32

+50 on koropala ja paljon parempi ajaa kun vakiolla. Olen 188cm pitkä, joten kyllä ehkä sais mulle olla +75 tai +100 että ois just täydellinen ajaa, mutta kyllä tuo +50 välttää :lol: Ja kiitos :)

Re: Derbi Drd Racing #Pientäsiistimistäkesäksi /Lähellä lopp

12.3.2015 11:46

Dörpisti kirjoitti:Onko +50 vai +75 koropala? Ja millanen on ajaa/istua sulla ja kuinka pitkä oot. Ite tarvii kans koro hommata omaan Racingii ja oon miettinyt mikä olis sopiva. Hyvältä näyttää :)

Mulla drd racingissa on 100mm koropala mutta siinä on hyvä että sen korkeuden saa n.+60mm kun laittaa linkun ja iskarin molemmat samaan kohtaan ja suosittelen porata toiset reijät vakio koiranluuhun jos on tiukka budjetti .
Vähä ot mutta onko tuolla nyt niin väliä? :D

Re: Derbi Drd Racing #Pientäsiistimistäkesäksi /Lähellä lopp

21.3.2015 15:13

Hellou kaikille :) Derbille ei oo tehty mitään muutakun uus kilventeline tuli väkerrettyy ja sitte happee on annettu romulle :D Liian hyvinhä nää derbit tuntuu kestävän! :lol: Rupee ideat loppumaan kesken mitä tälle derbille vielä vois tehdä, taino... Tupit pitäis vaihtaa ja kaasuvaijeri. Ei muuta ole mielessä. Taino pesu olisi kyllä varmasti tarpeen, mutta pestään sitten kun kesä lähenee :D

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Ehdotelkaas mitä tälle tekis vielä? :) Maskiin vois laittaa jotai tummennuskalvoa ehkä ?

Re: Derbi Drd Racing #Pientäsiistimistäkesäksi /Lähellä lopp

21.3.2015 15:36

Penkin päällinen vielä? :)

Re: Derbi Drd Racing #Pientäsiistimistäkesäksi /Lähellä lopp

21.3.2015 15:44

Joo se on tässä työnalla se penkinpäällinen.. :lol:

Re: Derbi Drd Racing #Pientäsiistimistäkesäksi /Lähellä lopp

28.3.2015 17:58

Derbissä on edessä kytkinremppa... olisiko ehdotuksia minkä kytkin-/kytkinlevysarjan ostais? Derbille ei oo tässä nyt tehty mitään kummallisia. Ajeltu vaan ja putsailtu... Ainut "näkyvä" muutos on ollu että renkaan on tussailtu ja mg kopasta tuo D tussattu valkoiseksi. Penkinpäällinen vaihdetaan heti kun rahatilanne sallii! :)


Laadun takaa iPhone :roll:

Kuva

Kuva

Kuva

Re: Derbi Drd Racing #Pientäsiistimistäkesäksi /Lähellä lopp

20.4.2015 19:01

Saa lukottaa tämän projektin! Derbi lähti uudelle omistajalle kun projekti oli saatu päätökseen.