Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

5.2.2015 20:10

Heipähei!

Nyt lähiaikoina pitäis laittaa Moposporttiin tilaus vetämään, mikä sisältäisi mäntäsarjan ja yläp.tiivistes. Ja yksityiseltä ostan uudet vilkut joka kulmaan :). Näillä eteenpäin ja sellasta kysyn kun pytty on kokoa 39.95mm niin voiko sinne laittaa 39.86 männän? Tuon koon mäntä oli ainoa mitä Moposport ehdotti merkki ja malli haulla :s itse olen tekniikan puolesta aivan tietämätön joten älkää ihmetelkö!! :lol:

Verneri

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

5.2.2015 23:12

Ei voi laittaa

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

6.2.2015 13:20

dattiis kirjoitti:Ei voi laittaa

Sekalaisissa pikkukysymyksissä Derbeihin liittyen vastattiin samaan kysymykseen, että voisi laittaa tuon kokoisen. :s

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

6.2.2015 13:41

onhan siinä toki pikkusen isompi välys kuin normaalisti mutta tuskin se mikään maailmaa kaatava juttu on?

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

6.2.2015 14:11

Liian väljä. Mikä pytty kyseessä?

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

6.2.2015 14:37

39.95-39.86= 0.009

Onhan tuo vähän väljä, mutta toimii.

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

6.2.2015 16:45

Mikäli kyseessä vakiopytty, kannattaa sen kirjainkoon mukaan mennä. D-kokoisessa pytyssä muistaakseni 39.88mm mäntä, mikä olisi jo sopivampi. Lukeeko vanhassa männässä mitään?

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

6.2.2015 17:05

Kyseessä siis ~12tkm ajettu, 2010 mallin vakio pytty. Mäntää en oo irrottanut et en siitä tiiä. Jabkun tuo koko oli ainoo mitä merkki/malli haulla Moposport ehdotti :s

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

6.2.2015 18:20

Siinä pytyn kyljessä lukee kirjain väliltä A-D, etsi sen mukaan oikea mäntä. Mistä tiedät pytyn koon jos et ole vielä sitä irroittanut?

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

6.2.2015 19:29

Kyllähän mä ny sen irrottanut olen... Sanoin että mäntä irroittamatta. Mitat otettu digitaalitönärillä eli ainakin suunnilleen oikeat. Ja imupuolella D kirjain, onko tämä se jonka perusteella männän etsin? Ja mistä voin tuolla hakea oikean koon?

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

6.2.2015 21:39

D -koko on 39,88 mm. Noita digimittareitakin on eri laatuisia, mutta jos tuo ei mikään rimpula ole niin luota siihen ja ota D mäntä, 7 satkun välys on juuri sopiva. Jos et mittarin tarkkuudesta ole varma, käy mittauttamassa koneistamolla. Näissä hommissa parinkin satkun heitot voi johtaa huonolla tuurilla välittömään kiinnileikkautumiseen.

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

6.2.2015 21:46

No mä ostan 39.88mm männän, kyl mä aikalailla luotan tuohon sylinterin kokoon. Kiitos avuista!

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

11.2.2015 20:23

Moro!

Runko alkoi taas edistymään ku laitettiin Biltemasta ostettu maalinpoistoaine pintaan. Nyt maali lähtee raaputtamalla pois ja kerran ainakin hiekkapuhalletaan että saadaan kaikki liat ja saumat puhtaiksi :) . Ja tänään tuli kans osia.
Kuva
Mäntä- ja tiivistesarja tuli Moposportilta ja vilkut ostin käytettyinä :). Näillä etiäpäin :lol:

Verneri

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

11.2.2015 21:02

Onko nuo arrowin vilkut ? Muista sitte laittaa vanneteipit jotka sopii värien kanssa ;)

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

11.2.2015 21:25

TheDexter626 kirjoitti:Onko nuo arrowin vilkut ? Muista sitte laittaa vanneteipit jotka sopii värien kanssa ;)

Ainakin esim.Moposportin mini arrow vilkut on samanlaiset et en tiä mistä nä on alunperin ostettu. Ja jos oot topiccia seurannu nii valkoset vanneteipit tulossa :)