Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

26.12.2014 10:17

Ihan normaalia.

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

26.12.2014 14:19

En mä muista yhtään millainen keula on :lol: jos sen tänään saisi irti, samalla koitan ottaa koneen ja takahaarukan irti.

Verneri

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

26.12.2014 14:30

USD keuloissa usein toinen pumppu on jäykkä ja toinen löysä. Tämä johtuu siitä että toinen on ns. vaimentava pumppu ja toinen palauttava.

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

27.12.2014 13:32

Moro!

Eilen sain mopon purettua, runko odottaa hiekkapuhallusta. Osia tilasin myös eilen. Seuraavaksi koitan laittaa jokaisen maalattavan osan valmiiksi hiekkapuhallusta/maalausta varten. Kuvia koitan laitella myöhemmin tänään :) .

Verneri

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

27.12.2014 17:05

Moro taas!

Kuvia ei saa nyt laitettua kun en jaksa niitä mihinkään ladata ja kuvat ovat liian suuria liitteiksi :s :nolo:. Mutta siis runko valmiina hiekkapuhallettavaksi, T-palat tässä koitan irrotella kun tallille taas pääsen. Ja maalattavat muoviosat koitan katsoa samalla valmiiksi. Sitten odotellaan pakettia Moposportilta, ei sieltä niin kauheasti mitää tule mutta 140 euroa meni taas :s . Sitä odotellaan ja palaillaan joskus! ;)

Verneri

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

27.12.2014 20:10

Sellasta piti vielä kysyä, että onko teillä kokemusta paljonko suunnilleen maksaisi rungon maalauttaminen jos sen vie jauhemaalaukseen :s .

Verneri

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

27.12.2014 20:20

Veikkaisin pelkän rungon maalauksen maksavan n.50e hiekkapuhalluksineen ja maalauksineen.

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

27.12.2014 20:33

jonicc kirjoitti:Veikkaisin pelkän rungon maalauksen maksavan n.50e hiekkapuhalluksineen ja maalauksineen.

Juu, kiitoksia!
Varmaan pääsisin vähän halvemmalla kun ite aattelin hiekkapuhaltaa kun välineet siihen on? :|

Verneri

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

28.12.2014 0:17

Hyvältä näyttää :) seuraillaan..

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

28.12.2014 0:59

Kiitoksia! :lol:

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

30.12.2014 17:45

Moromoro!

Taas päivitellään tätäkin. Vihdoin odotetut osat tuli :).
Elikkä tilasin joulun jälkeen Moposportista osia ja tänään ne tuli, mikä on ymmärrettävää koska ensimmäiset arkipäivät joulun jälkeen. Ja siis kuvasta selviää aika paljon.
Kuva

Eli tuli siis ratas, levy, palat, tarrat, sisärenkaat, vanneteipit ja kaasuvaijeri. Sen olen päättänyt että rungon vien pulveriin. Täytyy tammikuun aikana saada hiekkapuhallettua vähintäänkin se. Ja parhaassa tapauksessa sen saa maalautettua jo tammikuun puolella niin saa rauhassa kasailla mopoa :D .
Mielipiteet ovat aina tervetulleita! Ja saa toki ehdotuksiakin antaa vaikka mulla aika selkee suunnitelma jo on :lol: .

Verneri

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

30.12.2014 23:18

Ja vielä sen verran päivitän, et maalauksista oon varmaankin unohtanut puhua kokonaan :lol: .
Mutta siis runko hiekkapuhalletaan ja viedään pulveriin. Siitä tulee valkoinen. Samalla takahaarukka tulee valkoiseksi. Vanteille samat toimenpiteet, mutta niistä tulee mustat, mahdollisesti maalaan itse jälkeen päin keskiöt sähkönsinisellä. Katteet tulee kokomustiksi. Sitten T-palat maalataan sähkönsinisellä. Samalla takajarrusylinterin (vai mikä se on :D ) suojamuovi siniseksi ja ilmanputsarin kansi valkoiseksi.
Takakatteisiin tulee edellisessä kuvassa olevat Stage6 tarrat.
Näiden lisäksi takakatteisiin (ja mahdollisesti etukatteisiin) tulee siniset LEDit. :) näillä mennään niin pitkälle kun rahat loppuu/kaikki on valmista :lol: . Veikkaan kyllä itse että rahat loppuu ennen projektia :lol: .

Verneri

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

31.12.2014 0:57

Mitkä renkaat sulla nuilla enskavanteilla on? Helvetin nätit tuommoset järeet nappulat

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

31.12.2014 1:18

dattiis kirjoitti:Mitkä renkaat sulla nuilla enskavanteilla on? Helvetin nätit tuommoset järeet nappulat

Ne on Metzelerin jotkut nappulat. Ja just nastat nii aika arvokkaat. Ja oon nä sitä mieltä et jos on enskavanteet nii sit pidetään nappulat eikä mitää katurenkaita niille! Jos enskat niin on sit kunnolliset, jos smotot niin sit katurenkaat tai nappulat.

Verneri

Re: Derbi DRD Racing "projekti"

31.12.2014 17:58

Moi!

Muutosta suunnitelmiin! Takahaarukasta ei tulekaan valkoista vaan musta. Kuvassa suunnitelma!
Kuva

Mielipiteet ovat aina tervetulleita! Ja ehdotuksia saa antaa. Pinkit tupit tulee niistä turha mainita :lol: ja siniset osat tulevat siis sähkönsinisellä. Kertokaa mielipiteenne ja ehdotuksia!

Verneri