Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

dattiiksen säätämiset

12.10.2014 18:55

Aattelimpa tässä että jos tekis topikin tänne motottiin, kun on vähän tylsää nytten illalla näin syyslomalla :D
Eli kulkupelinähän mulla toimii tämmönen Derbi Senda R vuosimallia 2005 jonka vaihdoin kesällä puolikuntoiseen peeveeseen.
Alotampa vaikka ensin kertomalla näistä mopoista mitä mulla on ollu ennen Derbiä, eli mulla on ollu aika paljo suzukeja, 2kpl pv:itä ja yks S1 projekti joka ei ikinä valmistunut. Myös yksi manki on päässyt joukkoon.

Tässä kuvassa ensimmäinen PV:ni lähes ostokunnossa, ainoastaan renkaat olin vaihtanut ja laittanut tarakan:
Kuva

Tässä ensimmäinen pv:ni projektin jälkeen:
Kuva

Sitten toinen peeveeni jonka ostin osina ja kasasin, tämännäköinen se oli:
Kuva
Kuvassa on kiinni peltinen takaloksu ja pyörän pirikello katsastuksen takia :D

Sitten ikuisuusprojekti S1 jonka möin pois rahapulassa, siihen olin muokannut rieju MRX alustan ja jotkut random vanteet
Kuva
Sitten tuo mun nykynen kulkupeli eli Derbi, tämännäköinen se oli minulle tullessaan.
Kuva

Ja tältä se näyttää nykyään:
Kuva

Derbi olisi talvella tarkoitus pistää projektiksi ja tehdä ainakin pieni koneremontti ja hommata uudet katteet ja laitella stuntti kuntoon kesää varten.

Re: dattiiksen säätämiset

17.10.2014 4:16

Tänään en tehny terpille oikein muuta kun takajarrun sain ilmattua vihdoin ja viimein! :D
Huomenna(tänään) olis tarkotus ottaa derbistä kaikki katteet pois ja maalata ne vanhalla kunnon, 121:sellä. Samalla kun katteet on irrallaan niin voisi suunnitella keulintarautaa ja korjata etuvalon johdot.
Ja tukekaa derbin laittelua ja ostakaa multa pois tuo vakiomittari ja vanha maski.