Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: 6reizingin säädöt ruoskatuuninkia ja nii edelleen

20.4.2015 21:42

joo no mistähän tuota alottas mutta alotetaan jostain :D
-Derby mopo on kokenut värin muutoksen koska vittuunnuin valkoseen väriin ja se pinta oli hieman paskahko joten arvaatte jo varmaan miten siinä kävi. :D
Eikä oo ainakaa mun mielestä pahan näkönen! :D

Kuva

-ja sitte apig. :D se on saatu ajokuntoon ja jotenkin säätöihin 17,5mm kaasarilla ja tehiä on aikalailla vitusti 50cc:ksi mutta ei ole t
äysin säädöissä joten huiput 77
ja eihän se mikään kaunis ole ja tässä kuvaa

Kuva

Kuva

ja siinä vielä molemmat yhdessä
kommenttia yms tulemaan jos joku tätä lukee ja seuraavaan päivitykseen
monoluola kiittää jos jaksoit lukia ja öitä :D

Re: 6reizingin säädöt ruoskatuuninkia ja nii edelleen

20.4.2015 21:53

Kelasitko laittaa tohon derbiin vielä takalipan ja onks mitää muita puutteita mitä aattelit vielä korjata? :D

Re: 6reizingin säädöt ruoskatuuninkia ja nii edelleen

21.4.2015 8:23

hyenadriver kirjoitti:Kelasitko laittaa tohon derbiin vielä takalipan ja onks mitää muita puutteita mitä aattelit vielä korjata? :D

derbin suunnitelmaa en tänne vielä paljasta mutta harva arvaa omaiset on nähnyt ja arkku kiinni :D

Re: monoluolan kissailut, Jos siitä jotain tulis!

1.5.2015 21:43

Iltaa :D mistähä sitä alottas noh
Apikan tarina on mun osalta loppu ja arvatkaas mitä. Noh miroxin pösö on nyt mun :D.
Pösön lähtötilanteesta en ees älynny ottaa kuvaa mutta jonkin ajan ihmetteyn jälkeen tulos oli aikaslailla tämä.
Kuva
no konekki piti lyyä levällee :D
Kuva
Noh pösöön nytte ehotuksia yms ja päivitellää lisää kunha kerkee :D

Re: monoluolan kissailut, Jos siitä jotain tulis!

13.5.2015 22:46

Noni iltaa pöytään ja vissii jääny aika vähälle koska pääsykokeet ja muut mukavat
eikä aina vaan oo jaksanu,mutta aasisaan :D
-Pösön kone on saatu kasaan ja sen kiinnikkeet korjattu kun ne oli mennyt paskaksi hieman lohjenneen lohkon takia elikkäs lohkosta koneen kiinnikkeen kohdalta oli lähteny pala ja kone oli lyöty ryssämomenttiin ja siinä samassa kiinnikkeet menny.
Lohko rälläköitiin siistiksi ja uudet koneen kiinnikkeet tehtiin.
-No ongelmasta toiseen eli seuraavana tpalan emäputken jengat oli ottanu osumaa kun epätoivosesti yritin hakata tpalaa irti joten sitä piti hieman viilata että meni.

Tähän väliin lista mitä vielä pitäs tehä
-toinen etukate maalata
-takakatteet laitella kunhan saapuuvat (ostin honda cr katteet)
-tilata mäntä
-laitella sähköt loppuun ja siististi
-teippailla maskia ja loksua (mmx ja normi smotopaska)
-penkin etukiinnike korjata
-bmx tapit joiden kiinnikkeet jo tehty
-kasata yksinkertasesti loppuun
-ehkä pientä maalailua

no sitte pari kuvaa pösöstä

Kuva

Kuva

Kuva

-sitte derbiin eli pösön mukana sain leovinkkelin tehiputkulan ja sen löin kiinni,sitten piti takapyörän laakereita kiireessä väsätä että kerkiää kylälle ja ei sekää menny niinku piti ku toinen ulkokehä piti irrottaa hitsaamalla ja illalla kilpi tippu kylälle jonnekki ja katos niinku pieru saharaan. :D

eipä mulla muuta tälläkertaa ku öitä ja monoluola kiittää jos jaksoit lukia kokonaan :D

Re: MOUNOULAN topic.vol.2 derbi goes to black & yellow

13.5.2015 23:54

monoluola kirjoitti:
-suiza99- kirjoitti:Kyllähän tuo suunnitelma kuulostais ihan hyvältä. Minä tosin ainakin lisäisin vielä keltaista esim. Pinnat keltasella ja katteisiin pari rockstarin tarraa? Mutta keltanen ja musta näyttää yhessä hyvältä.
no en vitussa millää rockstarin tarroilla pilaa


Paska asenne : D

Re: monoluolan kissailut, Jos siitä jotain tulis!

16.5.2015 11:02

n3d kirjoitti:
monoluola kirjoitti:
-suiza99- kirjoitti:Kyllähän tuo suunnitelma kuulostais ihan hyvältä. Minä tosin ainakin lisäisin vielä keltaista esim. Pinnat keltasella ja katteisiin pari rockstarin tarraa? Mutta keltanen ja musta näyttää yhessä hyvältä.
no en vitussa millää rockstarin tarroilla pilaa


Paska asenne : D

No kerroppas miksi mun pitäs lyyä tähän jotain energiajuomien mainoksia jos en edes käytä niitä ja offtopic mitä mää oon sun tekstejä täällä lukenu nii ei sun asenteellakaan kehumista ole ja varsinkaan kirjotteluilla... :s

Re: monoluolan kissailut, Jos siitä jotain tulis!

20.5.2015 21:11

Lopettasit ned pikkuhiljaa ton vittuilun..
Meinasitko tehdä muuten pösön 'itelle' vai 'myyntiin' :D

E: Mattamustaa smotot ja tontti?

Re: monoluolan kissailut, Jos siitä jotain tulis!

22.5.2015 14:37

vissii työmatkaa varten eli ei tonttia :/

Re: monoluolan kissailut, Jos siitä jotain tulis!

24.5.2015 20:54

joo iltaapöytään ja asiaan
-pösö ois sitte ajokunnossa ja myynnissä nyt ostakaa vaikka mökkimopoksi ei oo tiukka hinta http://www.nettimoto.com/peugeot/xps/1860468
ja pösön kuvat löyätte sieltä sitte mutta katteet tullee vielä taakse yms yms

-derbiin laiteltu takakatteet ja lippa ja omasta mielestä se on jopa hieno ;)

Kuva

tässä tämmöne nopea 8) päivitys mutta ei mulla muuta nyt öitä

Re: monoluolan kissailut, Jos siitä jotain tulis!

17.6.2015 18:22

noniin elikkäs pösö on nyt myyty ja jatketaa tänne pelkän derbin turinaa kirjotellen :)

Re: monoluolan kissailut, Jos siitä jotain tulis!

6.8.2015 8:18

Ohoo hehee spottasin sut tossa äskö :lol:

Re: monoluolan kissailut, Jos siitä jotain tulis!

6.8.2015 21:33

jaa kuka oot ja missä spottasit, töihin olin vissii ajelemassa :D

Re: monoluolan kissailut, Jos siitä jotain tulis!

9.8.2015 14:06

Nimestä saat päätellä ja koolla ;)

Re: monoluolan kissailut, Jos siitä jotain tulis!

11.8.2015 15:04

niinjustiinsa pitäskö tuota käyvä ajeleessa ku tuut mähöllä tännepäin .D
Joo mutta viimenen lomapäivä niin vois tätäkin päivittää eli olipas paska kesä eikä jaksanu paljo ajella mutta derbi sen vaa hyrskyttää.
Viimevklp kokeiltiin miltä näytti neonvihriä dibbi mutta paskaa oli joten revin pois. Sähköjä on taas siistitty ja scootfastilta tilattu kaikkee jännää esim pikakaasu :D
Tässä vähän suunnitellut ns. linttamoodia johon ehotuksia saa nakella päivittelyt taitaa jäädä harvaan nyt koska huomenna alkaa amis ja koulumatkaa kertyy 180km.. :roll:
mutta laitetaanpas parit kuvat kesältä :D
Kuva
Kuva

muttajoo moro tältäkertaa :D

E: kiitti vitusti 10tuhatta lukiaa 8o