Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Ehdotuksia Mun Roxiin

27.8.2014 16:37

2004_AEROX-R-STUDIO-08 PS_gc_single_col.jpg
10636136_550471915082502_1410047062346306410_n.jpg
Moikka oisko mitään ehdotuksii mitä tekisin viel roxiini et tulis kisasemman näköne ja hienompi? (Mielellään jotain pientä kun oon jo käyttänyt roxiin rahaa sen 500-600 euroo + 860 roxista) Kaikki ehdotukset olis hyviä mut ei kiitos mitään turhaa. :) Ja olis vielä ihan kiva jos laittasitte jotain arvioita paljon itse maksaisitte roxistani jos myisin sen. (olen jo suunnitellut, että vaihan stage 6 carbon peilin vasemmalle ja oikee peili kokonaan pois, opticparts astinlaudat, koropala, uudet gripit ja vanneteipit pois.)
Kuvan punainen roxi on alkuperäinen minkä ostin ja valkoinen itse tuunaamani.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Ehdotuksia Mun Roxiin

27.8.2014 17:53

Luehan projektialueen ohjeet / säännöt ja mieti uudelleen topiccisi järkevyyttä, ulkoasua ja otsikkoa. Kyllähän tästä vielä projutopikin saa, mutta pitää kiinnittää huomiota pariin seikkaan. Ekana vaihtaisin otsikon ja laittaisin aloitusviestin asiat järjestykseen.

Ilmoita toki, mikäli tarkoituksena oli vain kysyä mielipiteitä ja ehdotuksia roxiisi niin voidaan lukottaa tämä. Jos asia on näin, siirryhän vaikka scootertuning -topicciin kyselemään.