Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Derbi senda Helmiäs-sininen&valkoinen husse look! OSIA !

7.4.2014 16:38

näyttäs kyllä hyvältä ton maskin kanssa 8) , Eikös tuo maski oo joku kopio kotarin maskista :eek: .

Re: Derbi senda Helmiäs-sininen&valkoinen husse look! OSIA !

7.4.2014 17:23

Eikai sillä ny niin väliä ole vaikka kopio oisikin, ainakin näyttää omaan silmään aika hyvältä!

Re: Derbi senda Helmiäs-sininen&valkoinen husse look! OSIA !

7.4.2014 17:28

Jep ei se haittaa yhtään mitään kun ihan samanlainenha tuo on :D ja oon jo neuvotellutkin lazziz :n kanssa tuosta maskista :)

Re: Derbi senda Helmiäs-sininen&valkoinen husse look! OSIA !

9.4.2014 17:16

Maski on postissa tulossa tännepäin :) ketjut lyhennetty ja laitettu paikalleen eli tässä ei nyt ole oikein mitään tekemistä. Pitää rueta niitä katteita ja tarroja katselemaan ja jos jollain sattus olemaan husse wr takakatteita tai lippaa niin saa niitä tarjota :) Samoiten myös niitä drd pro etukatteitakin etsiskelen.

Mielipiteitä ja ehdotuksia otan mielellään vastaan!

Re: Derbi senda Helmiäs-sininen&valkoinen husse look! OSIA !

11.4.2014 19:20

Joo eli maskin kävin hakemassa tänään ja erittäin tyytyväinen siihen olin ! :)
Käyntiinkin yritin tuota saaha mutta ei se lähtenyt, bensaa kyllä saa mutta luulen että tulppa on vaihtokunnossa. Nyt alkaa olemaan kaikki osat jo ajokuntoa varten paikallaan joten pitääkin rueta etsimään niitä katteita ja penkkiä :)
Kommenteja ja ehdotuksia tännepäin jos vaan satut eksymään tähän topicciin :D
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Derbi senda Helmiäs-sininen&valkoinen

13.4.2014 12:30

Mitäs oisitte mieltä jos jättäisin sittenkin husse lokin husseihin ja ostaisin ton derbin perän? http://www.motot.net/talli/osat/id63370/

Re: Derbi senda Helmiäs-sininen&valkoinen!

15.4.2014 14:05

Joo eli putken möin kun tuli rahan tarve ja piti porukoillekkin maksaa osavelkoja takaisin. Uutta putkea jo kahtelinkin ja todennäköisesti tulee tämä leovincen paisari http://www.motot.net/talli/osat/id63396/

Änkkääkin olen miettinyt ja tulee varmaan joko gianelli tai leovince :)

Antakaa nyt jotain kommenttia/ehotuksia ettei mene pelkäksi yksin puheluksi !

Re: Derbi senda Helmiäs-sininen&valkoinen!

15.4.2014 16:53

etupää näyttää perkeleen hyvältä 8) . Sopii tuo maski täydellisesti.

Re: Derbi senda Helmiäs-sininen&valkoinen!

15.4.2014 23:03

Näyttää kyllä todella siistiltä eestä päin ja maski sopii tosi hyvin.
Kiitos kaupoista :)
Itse oon hussen katteiden kannalla. Ei olis niin massa ainakaan.

Re: Derbi senda Helmiäs-sininen&valkoinen!

16.4.2014 14:13

Kiitos kiitos ja kyllähän tuo eestäpäin omaakin silmää miellyttää :)

no joo ei ne hussen katteet kyllä olis niin massaa pitää vaan kahtoa jos sattus täältä joskus löytymään tai sitten kun on rahaa niin uudet ostaa kun ei ne nii järkyttävän kalliita oo :)
päivitystä tulee kun putken saan :)

Re: Derbi senda Helmiäs-sininen&valkoinen!

16.4.2014 17:54

Komia tulossa :)!

Re: Derbi senda Helmiäs-sininen&valkoinen!

17.4.2014 20:19

kiitos :)
Tuli tänään sitten se leovince haettua ja se siitä palautukseenhan se meni, takana järkyttävä lommo ja ei mennyt edes paikalleen kun jos laittoi sen putken normaalisti siihen että se välipilli menee rungon sisäpuolelta niin holkki oli sitte 10cm sivussa pakoaukosta. että se siitä putkesta...... saa tarjota putkea jos joltain sattus löytymään

Re: Derbi senda Helmiäs-sininen&valkoinen!

18.4.2014 0:36

Itseasiassa niissä on lommo ihan tehtaalta tullessaankin (ainakin jossain leovinkkelissä). Tehty ilmeisesti helpottamaan kiristämistä paikoilleen. Toki jos putki ei muuten oikein sopinut paikalleen, saattoi siinä oikeasti olla jotain vikaakin. Tehareita nyt joutuu yleensä sovittelemaan paikoilleen jonkun aikaa, ennen kuin saa sopivasti käymään kiinni.

Re: Derbi senda Helmiäs-sininen&valkoinen!

24.4.2014 21:19

No ei se kyllä ihan tehtaan lommolta näyttänyt mutta sovittiin että myyjä palauttaa osan rahoista ja pidän putken. ilmeisesti oli suoristaessa hiukan päässyt vääntymään ja nyt itse olen sitä takasin päin väännellyt ja alkaa jo paremmin mennä kiinni : kuvia myöhemmin.

Noxinkin paisarin taas erehyin ostamaan kun halvalla sain ja on nyt postissa tänne tulossa pitää nyt kahtoa kumman myyn ja kumman jätän. leo olis kyllä nätimpi mutta katsellaan.

Edistystä tässä e kyllä nyt hirveästi ole tapahtunut mytta kohan nyt rahaa saan niin katteita ja tarrasarjaa hommaamaan :)

Re: Derbi senda Helmiäs-sininen&valkoinen!

2.5.2014 10:43

Proju saattaa vaikka päästä etenemään tästä kun postissa tulee ne kauan jo halutut drd pron etukatteet.

Ja putki rumba jatkuu nyt tulossa gianellin paisari tähän :D

Vielä pitäisi saada gianellin äänenvaimennin, husqvarna wr takakatteet, valkoinen penkki? (olisiko perinteinen musta parempi niin ei paska näy?) ja sitten sitä tarrasarjaa loppujen lopuksi.

Mutta yvtä tännepäin jos löytyy hyväkuntoinen gianellin vaimennin mielellään carbon päällysteinen taikka sitten niitä hussen takakatteita :)