Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Yamaha DT -> ParmaKit 110cc // aloitus

26.3.2014 14:01

Oikeesti jumalauta suunnitelmat muuttuu 2 krt/ viikko ? Rakentelu on ihan hyvää, ja mukava ku joku tekee HE mopoja mutta koittasit hyvä luoja päättää :roll:

PS. miks parma ku eikös tosta tpr 86cc pitäs saada melko samat tehot ?

Re: Yamaha DT -> ParmaKit 110cc // aloitus

26.3.2014 14:05

Mihin se vakiokone jäi?
tai turkoosi väritys?

Re: Yamaha DT -> ParmaKit 110cc // aloitus

26.3.2014 16:05

Mainittakoon nyt että "kisa"vaihteiston idea piilee lähinnä välityksissä. Tuskin mistään tehdaspannusta saa niin paljon voimmaaa pihalle että am6 vakio vaihteisto ei kestäisi (oikealla käytöllä).
Noissa "kisa"vaihteistoissahan on alkupään vaiheita välitetty pidemmäksi että voidaan käyttää kapeammalla kierroskaistalla olevaa moottoria tehoalueella.
Kuva
Omana mielipiteenä: eikö kannattaisi hiukan kartuttaa tiliä ja laittaa tuota bidalotin 94cc:tä tai mahd. KatRace tilaukseeen, olisivat kummatkin varmasti 1000x mielenkiintoisempia vaihtoehtoja ;)

Re: Yamaha DT -> ParmaKit 110cc // aloitus

26.3.2014 17:57

Meno aika surkuhupaisaa, kun suunnitelmat muuttuu joka ilta. Ja eikö kannattaisi tehdä TPRästä niin kova, kuin vaan mahdollista JA viedä dynoon, jotta saataisiin edes jotain katetta puheillesi Suomen tehokkaimmasta moposta.

Re: Yamaha DT -> ParmaKit 110cc // aloitus

26.3.2014 18:13

Ite en ostais parmakittiä vaan ostaisin Bidalotin 94cc tai Katracen, niitä ei olis Suomessa ollenkaan ja saisit Suomen tehokkaimman mopon tittelin ja ekan bidalotin tai katracen Suomessa! 8)

Re: Yamaha DT -> ParmaKit 110cc // aloitus

26.3.2014 20:38

Parma tulossa jo, mutta eipä ole teidän ongelma onko tehokkain vai mitä.. en ole sanonut edes että tpr ois ollut.. :lol:

E: tekihän KUISKUIS eka MHR teamin ja sitte parman, mikäs siinnä ku haluaa ? :|

Re: Yamaha DT -> ParmaKit 110cc // aloitus

26.3.2014 21:20

Jännä nähä sitten että leipasooko parmakit sullakin, vaikutti meinaan vähän juosten kusten suunnitellulta se pytinki.

Koita nyt saada jotain aikaankin, on jo meinaan jo tottunut että kun tämän topicin tsekkaa niin päivitys on uusi ostoslista.. :roll:

Re: Yamaha DT -> ParmaKit 110cc // aloitus

26.3.2014 21:26

Palezu kirjoitti:Jännä nähä sitten että leipasooko parmakit sullakin, vaikutti meinaan vähän juosten kusten suunnitellulta se pytinki.

Koita nyt saada jotain aikaankin, on jo meinaan jo tottunut että kun tämän topicin tsekkaa niin päivitys on uusi ostoslista.. :roll:

Täytyy itekkin toivoa että tuo parman 80cc ei oo juostenkustu pytty koska muuten rahaa palo turhaan :D

Re: Yamaha DT -> ParmaKit 110cc // aloitus

26.3.2014 21:51

Varmaan ihan hieno tulossa, mutta oisit nyt ees ekana laittanu kunnolla säätöihi ja ajanu huiput tprllä. Ja itsekin tykkäisin enemmän jos tulis katrace/94bidalot, koska ois harvinaisempi. Ja nää parmakitit on ilmeisesti aika hulnolaatusia. Ja mikä tuo paskanruskee väri on, ei jatkoon. Tee nyt vaa mielummi se turkoosi-valkonen.

Re: Yamaha DT -> ParmaKit 110cc // aloitus

26.3.2014 22:17

Eli siis ruskee-valkonen tulossa? Kovaa vauhtii suunnitelmat vaihtuu :D

Re: Yamaha DT -> ParmaKit 110cc // aloitus

26.3.2014 22:20

Juu kun kerranvaihtuu suunnitelmat niin se on maailman loppu ? :paha:

Re: Yamaha DT -> ParmaKit 110cc // aloitus

26.3.2014 22:38

Myytkö tpr pois vai keksitkö siitä jotai kivaa johonki toiseen mopoon? Miks se on nii hirvee juttu jos vaihat suunnitelmia, ainaki omasta mielestä tuo ruskea-valkone on hieno ja ei kovin massaa :). Hyvältä näyttää jatka samaan malliin ja älä kuuntele muita. Tee semmone mistä ite tykkäät :).

Re: Yamaha DT -> ParmaKit 110cc // aloitus

26.3.2014 23:00

Kiitos erittäin paljon! Vihdoin positiivista! :roll:

Re: Yamaha DT -> ParmaKit 110cc // aloitus

26.3.2014 23:45

Komppaan emetusta, ei kannata kovinkaan kuunnella toisia vakavasti vaan tekee sellasen mistä ite tykkää.ja vaikka katrace tai bidalot olisikin uniikimpi Suomessa, on parma vaan aina parma.

Re: Yamaha DT -> ParmaKit 110cc // aloitus

26.3.2014 23:51

Eli nyt sitte ekaa kertaa kommentoin johonki topiciin ja mielenkiinnosta kysyn et m mitä käytännön hyötyä tosta läppien alle tulevasta levystä on? en mikään mopo tietäjää oo mut kuitenkin. Eikös se oo sama asia ku laitat pidemmän imukaulan --> kierroksiin vastaavuus heikkenee ja kampikammion tilavuus kasvaa --> virtaus nopeus pienenee ---> vähemmän tehoa? vai oonko nyt ihan väärässä?