4.3.2014 23:48
5.3.2014 1:03
5.3.2014 1:59
5.3.2014 2:13
Vauhtiviivatarra kirjoitti:Kyllähän tuon kokoonpanon varmaan saa toimimaan 21mm kaasarilla, mutta suosittelen silti hankkimaan 24mm ellei jopa isommankin kaasarin heti alkuun. Samaten ostoslistalle kannattaa lisätä ainakin imukaula ja mahdollisesti myöskin läppärunko vaikkapa Malossin valikoimasta. Lohkojen avartaminenkin saattaa tulla tarpeeseen jos kerran tehoa lähdetään hakemaan. Ja varmasti olet jo tietoinen siitä että osien kiinni askartelu on se helpoin osa projektia, jonka jälkeen tekniikka pitäisi vielä saada säätöihin.
Onnea projektin.
5.3.2014 11:14
5.3.2014 12:43
Malagutisti kirjoitti:Voin kokemuksella sanoa että 21mm dellorto ei riittänyt edes korkealta kiertävään 50cc koneeseen liian pienen neulaventtiilin takia. Ootko muita sylintereitä harkinnut kuin tuota parmakittiä? Parmakitillä kuitenkin on varsinkin noissa 110cc sylintereissä ollut melkoisia laadullisia ongelmia. Onnea projektiin, ei näitä koskaa liikaa ole .
5.3.2014 15:51
6.3.2014 21:39
6.3.2014 22:53
Newbie. kirjoitti:Tiedän että magneeton saa irti ilman työkalua. Mielummin teen työkalun kanssa kun ilman.
7.3.2014 22:09
9.3.2014 17:26
12.3.2014 23:06
13.3.2014 1:04
Tosiaan näillä näkymillä huomenna lähteee alakerta tilaukseen. Tosin laakerit haen laakeriliikkeestä lähipäivinä (:. Voi olla että tulee näkymään tosin (jotain rajotinta pitäis hommata jos sinne tulee)Pandemic kirjoitti:Kannattaa alottaa siitä alakerrasta pääsee helpommalla, enmpä nyt mitää fiksua metaforaa keksi tähän hätään Tuleeko näkymään Allrightissa? kiinnostaa vähä nähä mite tää lähtee verrattuna detsiin tai muuan toiseen 80cc Gilsuu
17.3.2014 21:52
17.3.2014 23:29