Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

3.4.2015 23:45

On ihme, jos tää ei jotain palkintoa nappaa! Hiljaa oon tätä projektia seurannu ja nyt on pakko sanoa notta on KERRANKIN jotain täysin erilaista, ja prkleen hienoa! 8) Onnistuit hyvin! :)

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

4.4.2015 11:08

Todella hieno ja erikoinen laitos :D Hyvä idea myös tuo alusta jonka päällä tämä on. Taitaa löytyä ensi vuonna joka mopon alta vastaava :lol:

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

4.4.2015 14:39

Onhan noita ennenkin ollut ja etenkin laitetuissa autoissa on ollut peili alustana ;)
Osa vaan ei tajua tuota kikkaa käyttää :D

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

5.4.2015 10:36

An77i kirjoitti:On ihme, jos tää ei jotain palkintoa nappaa! Hiljaa oon tätä projektia seurannu ja nyt on pakko sanoa notta on KERRANKIN jotain täysin erilaista, ja prkleen hienoa! 8) Onnistuit hyvin! :)


Itekkin oon kohtuu tyytyväinen lopputulokseen, muutamia kohtia lukuunottamatta. :)
En sit tiiä onko maailma vielä valmis tään tyylisille mopoille. Huomenna nähdään raadin mielipide.

Minex kirjoitti:Todella hieno ja erikoinen laitos :D Hyvä idea myös tuo alusta jonka päällä tämä on. Taitaa löytyä ensi vuonna joka mopon alta vastaava :lol:


Alusta on veljen käsialaa ja mun mielestä kruunaa mopon, en osaa parempaa edes kuvitella :D
Ei taida jonnet osata tehdä tommosta alustaa :lol: :lol:

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

6.4.2015 16:06

Käsittämättömän komea Rieju! Ja on itse nähty vaivaa eikä pelkästään valmiita osia pultattu kiinni. Näyttää vähän orvolta tuo yläasteen mopoparkista repäisty trootteri Riejun rinnalla :roll:

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

6.4.2015 20:01

Noooin ACS oli ja meni.

Kotiinpäin lähdettiin komian isoon pokaalin ja shekin kans 8) Kannatti lähtiä ja pistää hakemus!

Kuva

Kuva

Kuva

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

6.4.2015 20:43

Ihan törkeen hieno mopo ja oikeaan osoitteeseen lähti palkinnotkin! :) Mihin meinasit rekisterikilven laittaa vai laitatko ollenkaan?

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

6.4.2015 22:42

tämä on kyllä hienoin projektoitu vehje mitä oon nähny ja varmasti tämän takia on vuodatettu verta kyyneliä ja vaikka mitä nesteitä... ja pokaalit lähti kyllä aivan oikeaan osoitteeseen :) ja mietin myös samaa mitä juhm97 että mihin aiot kilven laittaa vai laitatkokaan ?

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

6.4.2015 23:14

Kiitos jälleen! 8)

Taitaa olla kaiken helpoin ajella ilman kilpee... Tai sit vaan ruosteisesta harjateräksestä aivan helvetin ruma teline.... :roll:

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

6.4.2015 23:23

Onnea voittajalle! Voitto meni varmasti oikeaan paikkaan. Hienoa käsityötä!
Projektin etenemistä on ollut mukava seurata alusta loppuun saakka.

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

7.4.2015 0:15

Suuri kiitos kuuluu myös Endurolle!

Arvostan suuresti miten järkevästi varaosat on hinnoiteltu, vaikka on kyse liikkeestä.

Myös osien kunto on ilmoitettu viimesenpäälle. Ei tarvi tilata sikaa säkissä. 8)

Kuva

Huomatkaa tuplasyylärit ja suorat jalkatapit 8)

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

7.4.2015 0:30

Mutta kysymys kuuluu että jääkö tähän vai vieläkö parannellaan?

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

7.4.2015 14:18

Kilven vois takahaarukkaan jotenki ei-niin-rumasti saada :D Helvetin hieno ja vähä erilaisempi laitos tästä tuli, hyvällä tavalla ;)

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

10.4.2015 8:16

Pandemic kirjoitti:Mutta kysymys kuuluu että jääkö tähän vai vieläkö parannellaan?

Ulkonäöllisesti jää. Käynti- ja ajokuntoon laitetaan, sitten saa riittää.

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

8.5.2015 21:58

Heps

Rieju ja pappis oli viimeviikonloppuna näytillä Gasoline Kustom Showssa. Oli muuten hieno tapahtuma kokoonsa nähden!

Mollemmat romut hinkattiin näyttelykuosiin ja ihan kivasti molemmat kiilteli :)

Kuva

Lakattomaankin maalin saa yllättävän hyvän "kiillon"

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kaverin uniikki CRM riejun vierellä.


Riejun pukkasin eilen käyntiin. Käynnistyi aivan liian helposti :lol:

Ketjujen kanssa vielä ongelmia niin ei pystynyt ajamaan. Vedet koneeseen, kytkin kuntoon, takajarruun nesteet ja baanalle. Myös kaikki sähköt toimi :eek:

Oli muuten nautinnolissen hiljaiset äänet 8)