Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

27.3.2015 7:34

Mitenköhän on että näkeekö tätä muissa näyttelyissä kuin ACSsässä kun itse olen lapissa juuri ACS aikaan?

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

27.3.2015 12:26

No mä sanon suoraan että en ymmärrä tyyliä, ei oo mun juttu :) Mutta sehän on vaan mielipide ja jotka tyylisuuntaa arvostaa niin varmasti toimii. Itsellehän näitä vehkeitä loppupeleissä tehdään. Mutta siitä täytyy nostaa hattua että on panostettu! Tyylisuunnalle ja muille on ihan sama mutta sitä arvostan että on nähty vaivaa ja työn jälki on huolellista ja tarkkaa. Keep on doing good man. Tsemppiä ACS! 8)

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

27.3.2015 12:52

Itse taas pidän ärhäkkäästä tyylistä, muutenkin mukava seurata kun projekti ei ole kaikista tavallisin. Väri on muuten aika täydellinen mielestäni. Aika usein projektit tuppaavat olemaan sellaisia missä ruuvataan tehariderbiin uusi pytty kiinni ja maalataan paukulla katteet.

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

27.3.2015 15:02

Älä vaan vaihda maskia! Tuo on täydellinen tuohon ja joku muovipaska pilaisi koko mopon :D mutta on kyllä hieno laitos 8)

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

28.3.2015 22:09

Muikhu kirjoitti:Mitenköhän on että näkeekö tätä muissa näyttelyissä kuin ACSsässä kun itse olen lapissa juuri ACS aikaan?


Noh se riippuu miten acs sujuu, jos oikein innostuu niin voishan sitä muihinkin isompiin näyttelyihin hakea :) Todenäköisesti ainakin täällä Etelä-pohjanmaan pikkunäyttelyissä saattaa esiintyä :)

jerepe kirjoitti:No mä sanon suoraan että en ymmärrä tyyliä, ei oo mun juttu :) Mutta sehän on vaan mielipide ja jotka tyylisuuntaa arvostaa niin varmasti toimii. Itsellehän näitä vehkeitä loppupeleissä tehdään. Mutta siitä täytyy nostaa hattua että on panostettu! Tyylisuunnalle ja muille on ihan sama mutta sitä arvostan että on nähty vaivaa ja työn jälki on huolellista ja tarkkaa. Keep on doing good man. Tsemppiä ACS! 8)


Kiitos! :) Tään tyylisii mopoja kun ei juurikaan ole tehty ja uutta ja ihmeellistä on hankala arvostaa kun ei ole mihin verrata :D


pysynmatrixissa kirjoitti:Itse taas pidän ärhäkkäästä tyylistä, muutenkin mukava seurata kun projekti ei ole kaikista tavallisin. Väri on muuten aika täydellinen mielestäni. Aika usein projektit tuppaavat olemaan sellaisia missä ruuvataan tehariderbiin uusi pytty kiinni ja maalataan paukulla katteet.


Jep, omastakin mielestä väritys on aika nappi valinta! :) Tosi yleinen isoissa pyörissä mut siihen on syynsä 8)


Ei maskii enään kerkeis vaihtaankaan, se on nyt mikä on :) Ehkä se sit siihen istuu kun saa muun mopon ympäriltä valmiiksi.


Viimepäivinä on pääasiassa koottu moperia ja värkätty lavasteita. Tosi aikaavievää puuhaa kun kaikenmaailman pikkunippeleitä uupuu.

Eniten päänvaivaa tuottaa putken hitsaus ja jarruletkut. Lähialueen hydrauli ja mp liikkeet kierretty mut ei vaan ole tärpännyt :roll: Tilatakkaan ei enään kerkeä...

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

28.3.2015 22:17

Ehdottomasti pidät ton maskin, koko mopo on muutenkin sellainen laitos että toi pukee sitä paremmin kuin hyvin :D

Ja ihan mieletön peli tulossa, kerrankin tällasta rälläkkää ja hitsiä -meininkiä eikä mitään "projektointia" missä just maalataan tehoterpin katteet ykskaksykkösellä :lol:

Tsemppiä!

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

29.3.2015 22:56

Huhuh loppukiri!! :seko:


Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Katteet pölyisiä ja irti :roll:

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

29.3.2015 23:43

ootkos jo penkin tehny tähän vai vieläkö meinasit ehtii tehä? :roll:

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

30.3.2015 0:05

penkki melkein valmis.

Mitä mieltä ootte, tarroitetaanko katteita?

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

30.3.2015 0:40

Älä tarrota

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

30.3.2015 0:42

ei missään nimessä ainuttakaan tarraa tähän vehkeeseen :D

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

30.3.2015 7:04

Ei tarroja

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

30.3.2015 12:39

Teillä on näköjään isoveljes kanssa samantyyppinen näkemys näiden mopojen rakentamisesta, ei siinä todella hyvännäköstä rakentelua ;) .

Ei noin komeeta väriä sovi tarroilla peittää.

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

30.3.2015 14:34

Malagutisti kirjoitti:Teillä on näköjään isoveljes kanssa samantyyppinen näkemys näiden mopojen rakentamisesta, ei siinä todella hyvännäköstä rakentelua ;) .

Ei noin komeeta väriä sovi tarroilla peittää.

No mä sille sanoonki jo pari kuukautta sitten jotta jaa teet samanlaasen... Joku jo tuumas mopon nähtyään jotta toihan on Generic 2015 :D Omistan muuten sen mopon edelleen! Pitääki laittaa kesäks ajoon.

Re: /Riejun facelift/ ACS 2015!

3.4.2015 20:24

Jees, Heltsinkissä ollaan ja mopo on messuilla.

Messujen järjestelyile arvosanaksi 0/5... Muutenkin koko tapahtuma on alkanut kovasti kuihtumaan :|

Kuvia koska ne on ain niin kivoja:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Taitaa olla ainakin rivistön puunatuin mopo :D

Messuilla on ilmeisesti jokin äänestyt systeemi ja saa äänestää jos moperi näyttää kivalta :) Mopon numeroo en kyllä muista :D