Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Derbi drd racing 2005 projekti.

15.12.2013 23:38

Moro.

Nyt ois projektina tämmönen derbi drd racing 2005, talven aikana ois tarkotus tehä moposta ajokuntoinen ja mahdollisimman hieno :) mopo siis seissyt pihalla semmoset 5 vuotta ja nyt tuli innostusta tehä sille jotain :P

Osia maalataan/kiillotetaan.

Runko: Kromi.
Haarukka: kromi
Keula: Musta
Vanteet: Mustat kiillotetuilla huulilla.
Pikkuosia: sinisellä, mustalla ja kiillotettu.

Tekniikasta en vielä oikeen tiedä mutta 70cc tulee olemaan.

Katteiden värityksen päätän myöhemmin kuhan katteet saan ostettua :)
Pistäkäähän mielipidette projektista!

Siinä lähtö tilanne.
Kuva

Kone aikalailla kasassa, toisen puolen lohko halki niin pitää hakea uus lohko :P
70cc ja hilppeitä tilaan kuhan tulee vähän rahaa.
Kuva
Viimeksi muokannut CeedeZ päivämäärä 18.12.2013 17:24, muokattu yhteensä 5 kertaa

Re: Derbi drd racing 2005 projekti.

17.12.2013 23:26

Ei oo oikeen ehtiny tekee mitää erikoista mutta ens viikolla ku tulee uus runko, ehyet lohkot ja muut tarvittavat osat ni pääsee kunnolla tekemään jotain. Tänään sain aikaseksi alottaa kytkinkopan kiillotuksen ja pikku osien maalauksen. :)

Kuva

Kuva

Re: Derbi drd racing 2005 projekti.

18.12.2013 13:56

menikö vähän heikosti tuo vesipumpun kopan maalaus? näyttää ku olis pinta aika ryppynen. muuten ihan hyvän näköstä kyllä :)

Re: Derbi drd racing 2005 projekti.

18.12.2013 14:19

naapuri kirjoitti:menikö vähän heikosti tuo vesipumpun kopan maalaus? näyttää ku olis pinta aika ryppynen. muuten ihan hyvän näköstä kyllä :)


Juuh tuosta päästä oli lohennu vähä maali palasia ni ei jaksanu hioa metallille asti ku tulee letku kumminkin päälle, ja tottakait jos tulee letkun yli noi rypyt ni uusiksi menee :P

Re: Derbi drd racing 2005 projekti.

21.12.2013 1:23

Sparesta ja biltemasta tilasin vähän muoveja ja tiivisteitä yms, stuntti tapitkin ostin kun kaverilla sattu olemaan täysin uudet :)

Kuva

Tällä hetkellä näyttää tältä. Suunnitelmat muuttunu aika paljon ja tulee vielä varmaan muuttumaan :D eli siis sinisiä osia ei tule, väri suunnitelmat sen verran vaihtunut että tulee mustaa, valkosta ja kiillotettua. Runko pysyy tuollaisena ainakin nyt aluksi, kromi runko tulee tässä joku päivä, mutta saa nähä laitanko sen vaikko maalautanko tuon mustalla. Vanteet vaihtaa myös väriä. ;)

Kuva

Nonii tänään hain ehyet lohkot ja mukaan tuli paljon muuta osaa, oikeastaan koko kone ilman vaihteistoa, eli jos joku tarvii jotai vanhamallin rabasan osaa ni meitsi voi halval myydä :3

Kuva

Re: Derbi drd racing 2005 projekti.

24.12.2013 6:12

Kommentoikaahan nyt jotai ku menee ihan yksin puheskeluksi :D

Re: Derbi drd racing 2005 projekti.

24.12.2013 10:33

Edistyyhän se tämäkin! Säästä mulle käynnistyspoljin joulun jälkee nii lainaat sitä mulle, että katon passaako omaan projektiin :lol:

Re: Derbi drd racing 2005 projekti.

24.12.2013 16:55

valevandro kirjoitti:Edistyyhän se tämäkin! Säästä mulle käynnistyspoljin joulun jälkee nii lainaat sitä mulle, että katon passaako omaan projektiin :lol:

Kyllähän se tästä pikkuhiljaa :D Juu määpä säästän :)

Re: Derbi drd racing 2005 projekti.

21.3.2014 0:46

Jäänyt vähän vähäiseksi tämä motonetin päivittely, mutta eiköhän se tästä lähde taas etenemään ku tullut taas inspiraatiota laittaa projektia :) tosiaan tuli kromi runko ostettua ja tänään siitä rappasin lakat pois ja vähän kiillottelin ;) varmuutta ei vielä ole että laitanko rungon paikalle vai myynkö sen :D siinä vähän kuvaa minkälainen oli pinta ku mulle tuli, ja minkälainen pienen käsittelyn jälkeen :3

Kuva