Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

MBK X-LIMIT 05 // EDISTYY...

15.12.2013 17:03

unnamed1.jpg
[Moro
Tervetuloa seuraamaan mbk projektiani!
Tarkoitus on tässä lopputalven aikana laitella MBK katseita kääntäväksi kesää varten.
Olen jo tässä laitellut alku talven aikana hieman, olen myös tilannut jotain pientä.
Katteet maalataan lähiaikoina ruiskulla, väreiksi tulevat sininen ja musta. Onko kellään tietoa mikä on sinisen Racetechin V-Face valomaskin värikoodi ? :D
Kyselin myös Tapesnakelta tarrasarjaa ja he ovat jo alkaneet suunnittelemaan sitä, eli on tulossa ihan uniikki tarrasatsi.

OSALISTAA MITÄ TULEE !
-Sininen V-Face valomaski/on
-Musta HP-etulokari/on
-Minivilkut eteen ja taakse/on
-Tarrasatsi/on
-Tupiton
-Jarru ja kytkinkahvaon
-Alakauttanen peili/on
-Fatbar + kiinnikkeet/tulee sit kun rahaa :D
-Tangonpehmusteon
-Akkuon
-Tulppa + tulpanhattu/on
-Takaratas/sitten kun on rahaa
-Eturatas sitten kun on rahaa
-Ketjut/Sitten kun on rahaa
+kaikkea pikku hienostelua ;)
Laitan tähän perään kuvan alkukunnosta ja tarrasarjan pohjasta :)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut HilppAA päivämäärä 11.4.2014 18:12, muokattu yhteensä 11 kertaa

Re: MBK xlimit 2005 projekti !

15.12.2013 17:06

Niin äsköisestä unohtui että mopoon tulee sininen v face, jos jollain on ostan mielelläni!
tilasin juuri minivilkut eteen ja taakse.

~hilppA

Re: MBK xlimit 2005 projekti !

15.12.2013 18:32

Sitä edellistä viestiäkin voi sitten editoida, ettei tuplapostata tarvitte, myös tohon alkuviestiin voisit pistää vähän tarkemmin että mitä tulet tekemään. Suosittelisin myös lukemaan ton projektitopicin teko-ohjeet. Mutta kahtellaan mielenkiinnolla mitä tästä tulee.

Re: MBK xlimit 2005 projektointia !

25.2.2014 21:24

Niin ja tässä on vielä tämä lähtökohta sillon kun ostin tämän.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: MBK xlimit 2005 projektointia !

26.2.2014 12:08

Meen kohta taas talliin irrottamaan vanhat vanneteipit, samalla putsailen myös jotain osia. Saatan ehkä myös laittaa tänään jotain kuvaa ?

Re: MBK xlimit 2005 projektointia !

27.2.2014 1:48

Minäkin suosittelen, että luet ne projektitopicin teko-ohjeet... Itseä ei ainakaan kiinnosta lukea tällaista missä on neljä päivitystä joista kolme voisi olla yhdessä ja yksi kokonaan poissa niin olisi kivempi lukea. Onnea projektiin ja koita parantaa topiccia jatkossa niin on kiinnostavampaa lueskella tätä :)

Re: MBK xlimit 2005 projektointia !

28.2.2014 23:07

Emetus kirjoitti:Minäkin suosittelen, että luet ne projektitopicin teko-ohjeet... Itseä ei ainakaan kiinnosta lukea tällaista missä on neljä päivitystä joista kolme voisi olla yhdessä ja yksi kokonaan poissa niin olisi kivempi lukea. Onnea projektiin ja koita parantaa topiccia jatkossa niin on kiinnostavampaa lueskella tätä :)


Juu, kiitos vinkistä :D Luin ohjeet ja tämähän ei ollut sinne päinkään, jatkossa parantelen topiccia.

Re: MBK X-LIMIT 05 / Mielipide katteiden väristä

5.3.2014 15:44

Maalasin katteita vähän aika sitten tollasta jälkeä tuli, maalasin pensselillä :D

Kuva

Kuva

Re: MBK X-LIMIT 05 / Mielipide katteiden väristä

5.3.2014 17:02

On kyllä pensseliks hyvän näköstä! Ota viel pihalla kuvia kunnon valossa ?

Re: MBK X-LIMIT 05 / Mielipide katteiden väristä

5.3.2014 18:08

sasumeil kirjoitti:On kyllä pensseliks hyvän näköstä! Ota viel pihalla kuvia kunnon valossa ?

Kiitos ! :D tuli kyllä yllättävän hyvä pinta, laitan huomenissa parempia kuvia.

Re: MBK X-LIMIT 05 / Mielipide katteiden väristä

12.3.2014 21:45

Moro pitkästa aikaa !
Tapesnaken kanssa ollu nyt keskustelua ja ovat lähteneet toteuttamaan tälläistä (ohessa kuva) ! Pistäkää mielipiteitä ja ehdotuksia ton tarrasarja suhteen että mitä logoja / muutoksia siihen tehdään! Kuva

Ps. Tuli käytyä ostamassa maaliruisku, joten maalailen varmaan katteita sillä ?
Pistän kuvia sitten kun katteissa väriä. Sunnuntaina olis tarkoitus maalailla. Jos jollain on myydä jotain sinisiä tuning osia ostan mielelläni !! Sininen fättis mustilla tai valkosilla kiinnikeillä kiinnostaisi jos jollain on halvalla myydä.

Re: MBK X-LIMIT 05 // Auttakaa tyhmää !

24.3.2014 15:50

Moro!

Nyt ei ole ollut oikein aikaa duunailla mopon kanssa mutta tällä viikolla alan laittamaan että pääsee ajelemaan :3

Nyt on lähiaikoina sen verran tapahtunut että olen laittanut lokasuojan kiinni ja maski olisi tarkoitus laittaa sitten kun saan liittimet siihen.

Olen myös maalaillut paukulla jotain pikkuosia metallinhohto sinisellä esim. öljytankin korkin, ketjunsuojat ja öljypumpunsuojan.

Kiillotelin myös etuvanteen ja takavanteen :D Tarrasarjakin lähti tilaukseen tänään !

Ps. Onko jollain mitään hyvää niksiä milla saisi mahdollisimman helposti putsattua moottorin 'pääli' puolen. Saisko paineilmalla hyvin ? Sitten jos joku osaisi kertoa välitykset millä kulkisi noin 60-65 km/h ( tyhmä kun olen :D )

Re: MBK X-LIMIT 05 // Auttakaa tyhmää !

28.3.2014 11:09

itse pesen koneet ensin jarrukliinerillä tai bensalla että lähtee pahimmat liat pois. sitten annat kuivua ja hinkkaat teräs villalla niin tulee hyvä! ;)

Re: MBK X-LIMIT 05 // Auttakaa tyhmää !

28.3.2014 21:04

naapuri kirjoitti:itse pesen koneet ensin jarrukliinerillä tai bensalla että lähtee pahimmat liat pois. sitten annat kuivua ja hinkkaat teräs villalla niin tulee hyvä! ;)
Kiitos tosta teräsvilla niksistäsi! Mulla olikin varastossa moottoreille ja likasille jarruosille tarkoitettua puhdistus sprayta , joten koitin sitä ja kyllä muute lika alkoi irtoamaan! :D

Re: MBK X-LIMIT 05 // Pikkuhiljaa...

31.3.2014 21:47

Moro!

Tänään saapui tapesnaken lähetys :3 Sieltähän tulla tupsahti tarrasarja jolle tuli hintaa postien kera 162e. Teippailin jo hieman takalippaa ja pikkutaka-katteita. Laitan vielä tähä loppuun kuvan! :D

Kuva