Ensimmäinen ongelma iskarin sovittamisessa oli se että se ei mahtunu koropalaan kiinni. Yläpäästä se meni kuitenkin heittämällä kiinni. Hetken tuumailun ja adapterien suunnittelun jälkeen päätin kuitenkin sahata koropalasta materiaalia pois, sillä se olisi helpoin ja kestävin ratkaisu.
Kuvassa alkutilanne ja ongelma
Mittasin iskarin raon ja piirsin koropalaan viivat mista otin rälläkällä ylimääräiset pois. Iskari oli 20mm ja koropala jotain 30mm luokkaa. Nyt vaan rälläkkä huutamaan! Alumiinia sahatessa oli mukava huomata että se ei kipinöi lainkaan, mutta tekee erittäin hienoa pölyä jonka terveysvaikutuksista itelläni ei ole mitään selkoa. Paikat tuo pöly ainakin sotki mukavasti.
Tämän jälkeen rankkaa viilaamista ja tovin hienosäätämistä. Pieni lovi jäi vielä koropalaan mutta sen voi viimeistellä ja kiillottaa sitten toisella kertaa.
Lopputuloksena aeroxin takaiskari modattuna kiinni piaggion koneella olevaan apikkaan.